Wie kent er internationale ruiters of amazones uit welke discipline dan ook, die met regelmaat een buitenrit maakt als training van het paard? Alvast bedankt!!
Laatst bijgewerkt door Judje op 12-03-09 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Titel verduidelijkt.
Shattered
Geplaatst: 10-03-09 14:22
Ik kende er wel een maar kom zo snel niet op de naam .
Anky thuis nooit volgensmij. Ik heb ooit dat boekje gelezen van haar (weet niet meer hoe dat heet). Volgensmij stond daar in dat ze het nogal eng vond??? Maar dat weet ik niet meer zeker. Vroeger deed ze het in elk geval wel.
Maar ik weet wel dat ze met de olympische spelen wel een buitenritje heeft gemaakt. Dat zei ze toen. Daar reden toen heel veel ruiters in het park en dat wilden ze eigenlijk verbieden omdat alles vertrapt werd.
eric van der vleuten, piet raymakers en nog veel andere springruiters.
Zelf rij ik met onze wedstrijdpaarden als het weer het toelaat elke week een keer in het bos. De hete paarden kunnen lekker hun ei kwijt, luie paarden worden er wat flitsender van, kijkerige paarden worden wat makkelijker, paarden gaan er wat beter van galopperen, en ze krijgen er een goede conditie van. allerei goede redenen dus om een buitenritje te maken.