toen ze er aam kwam zat iker net 1 seconden op dus ik had hem nog niet los, jolanda zei al gelijk dat ik veels te veel been elke keer gaf wat ook zo is. ik moest van haar dus een eker been gevenen dan er weer vanaf blijven. werd die weer sloom dus weer been. nou hij begon op een gegeven moment dus echt zelf te stappen wat dus al een heel verlichting was. in de draf moest ik hem eerst heel veel naar voor rijden. elke pas moest van mij zijn. hij was normaal altid heel sloom maar op een gegeven moment begon die het zo leuk te vinden dat die zelf de hele tijd sneller ging. op dat moment moest ik hem dus juist weer terug rijden. hij begon zelfs op mij te letten. echt waar ik vond het zo'n super fijne les het is lang geleden dat luuk echt zo heeft gewerkt. dat zijn achterhand er al een beetje bij kwam en van voor niet zo liep te hangen. op het laatst kwam die voor ook nog aardig rond dus ik ben echt super tevreden!!! het enigste minpuntje is dat luuk op het moment niet echt in conditie is. dit komt door het onregelmatige trainen van de laatste tijd. maar we gaan er nu met volle moed tegen aan!!!
jippie harstikke bedankt

je hebt er echt giga veel verstand van en ik ben heel blij dat ik eindelijk les van jou heb genomen!!
en donderdag gaan we er weer tegen aan!!!!
groetjes ingrid