Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
deze hoord dus ook wanneer de deur niet in de begrenzer valt
zo'n paard hebben wij ook op stal.

Zo'n sluiting houdt het ene paard van mij ook niet tegen. Dan moet er wel een extra ketting om de deur want anders is ze zo weer aan de wandel. Ik kan haar nu in de stal houden door een grendel schuin op de deur buiten haar bereik. De bovenste (paarden)grendel krijgt ze ook open. Ze staat net zo lang met haar tong en lippen te klooien tot ze het klepje weggeklapt heeft. Vervolgens schuif open en aan de wandel.... 
marshee schreef:Voor ons betekent het in ieder geval weer wat info over ons paard. De mensen waar we haar van gekocht hebben wisten er maar bitter weinig over te vertellen. Ze moet dus ergens gestaan hebben waar ze ook dit soort deuren hadden.
zo had ik vroeger een pony die niet alleen haar eigen stal, maar ook die van haar weidegenoot eventjes opendeed (waren zo stallen met een boven en onder deur, en je moest de hendel omhoog trekken om de deur open te krijgen). We hebben toen ook een extra ketting moeten maken om haar binnen te houden.
.