Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pebblesther

Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 22:00

Als ik met in mijn paardrijkleding rondloop bij mijn paard, op de manege of in een ruitersportzaak dan maakt het mij niks uit. Maar als ik bijv. even een boodschapje ga doen in de supermarkt voel ik mij wel eens ongemakkelijk in mijn paardrijkleding. Niet zozeer om de kleding die ik draag maar omdat ik bijvoorbeeld denk dat andere mensen mij vinden stinken. Terwijl dat meestel best meevalt.

Voelen jullie je ook wel eens ongemakkelijk als je in je paardrijkleding rondloopt? Of kan het je allemaal niks schelen?

Everytime

Re: Schaam jij je met paardrijkleding.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:02

Maakt mij niks uit :)

Maar ik doe het alleen als ik even snel brood of melk moet halen oid :)

Phoebe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:02

Kan mij helemaal niets schelen.
Ik ga er soms zelfs mee door het stad als ik daar nog snel iets moet hebben en niet meer overhuis kan om iets anders aan te doen.
Trek mij dat allemaal niet aan. En de mensen weten zelf ook wel dat het ruiterkledij is zodus.
Stinken? Bwa zo hard is dat nu ook weer niet zodus.

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:03

Pebblesther schreef:
Als ik met in mijn paardrijkleding rondloop bij mijn paard, op de manege of in een ruitersportzaak dan maakt het mij niks uit. Maar als ik bijv. even een boodschapje ga doen in de supermarkt voel ik mij wel eens ongemakkelijk in mijn paardrijkleding. Niet zozeer om de kleding die ik draag maar omdat ik bijvoorbeeld denk dat andere mensen mij vinden stinken. Terwijl dat meestel best meevalt.

Voelen jullie je ook wel eens ongemakkelijk als je in je paardrijkleding rondloopt? Of kan het je allemaal niks schelen?

Het kan me niks schelen, maar er zijn altijd van die hangjongeren die het stoer
vinden om iets naars te zeggen ( waar je je overigens niks van aan moet trekken ) :)

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:03

Nee ik vind het heerlijk als ik me rijkleding en lompe stal schoenen aan heb :P

Maakt me niet zo veel uit, maar als ik het niet aan hoef doe ik et ook niet aan hoor :P alleen als ik et aan heb en ergens heen moet ( even boodschappen doen ofso) niet op visite ;)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:04

Ik geef er ook niet veel om, loop er soms een hele dag is rond maar als ik weet dat ik nog weg moet, naar de stad etc. dan doe
ik wel even andere kleren aan maar hier op het dorp geef ik er niet om.

MilesNF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:04

Ik voel me ook wel ongemakkelijk, want ik vind het wel behoorlijk stinken. Doe wel boodschapjes op de weg van paard terug naar huis, maar ga daarna toch zo snel mogelijk onder de douche.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:05

Ik ren meestal in m'n paardenkloffie in de winkel rond omdat ik meestal mijn taken combineer, onderweg naar de paarden kom ik langs de supermarkt. lekker boeiend, dan vinden mensen maar dat ik stink, dan kijken ze maar naar de vieze vlekken en m'n te dikke kont voor zo'n strakke broek.
*haalt schouders op* Word trouwens nooit nageroepen. En zelfs al zou dat gebeuren dan zegt dat meer over hen dan over mij :D
Laatst bijgewerkt door Qimm op 04-03-09 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:06

CIV schreef:
Ik geef er ook niet veel om, loop er soms een hele dag is rond maar als ik weet dat ik nog weg moet, naar de stad etc. dan doe
ik wel even andere kleren aan maar hier op het dorp geef ik er niet om.

idd precies het zelfde hier ;)

troetjoek

ik schaam me echt niet in mijn paardrijkleding
heb ook wel eens het gevoel dat als je in een winkel loopt mensen je aan staan te staren maar heb ik mooi maling aan :D :P

Liann.

als ik bij de paarden ben maakt het mij echt niks uit. :))
maar precies wat jij zegt ik loop liever ook niet in mijn rijkleding door de stad ofzo. maar soms denk ik echt zo van wat maakt het eigenlijk uit !? :Y)

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:07

Ik ga gerust boodschappen doen in mijn paardrijkleding, of de kinderen naar school brengen, of ze halen. Op school zien ze me vaker in rijkleding dan in gewone kleren. Maar ik loop er niet de hele dag in, thuis kleed ik me om..

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:07

Ik ga gerust een boodschapje doen in mijn rijkleding, geen problemen mee. Afijn ik woon ook in een dorp(je), het is misschien anders als je in de stad woont. Maar hier kijkt niemand er raar van op.
Stinken........nee, ik doe vaak genoeg schone rijkleding aan dus ook daar maak ik geen probleem van ;)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:08

Neehoor heb er dik skeit aan :P Als ik in me paardrijkleding wil lopen en anderen vinden dat niks, dat is hun probleem ;) ik ga me daar niet druk om maken :)

Ook wel met mn (schone!) paardrijkleding naar school geweest, omdat ik daarna ging rijden.

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:09

Maakt me niks uit :). Op de zaterdagmiddag ga ik ook altijd naar mijn verzorgpaard.
s' Ochtends (rond 11:00) moet ik mijn krantenwijk lopen. Dan trek ik gewoon me rij-
broek & jodhpurs + gaithers aan; heb geen zin om me dan telkens om te kleden!

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 22:09

Ja, ik ga ook niet uitgebreid boodschappen doen in mijn paardenkloffie maar als ik ff snel op de terugweg langs de supermarkt moet voor wat producten maakt het me ook niet zo veel uit.
Vandaag heb ik ook nog even geskeelerd na het paardrijden, hield ik mooi m'n paardrijkleding aan. Zit best lekker zo'n paardrijbroek tijdens het skeeleren, net een soort legging :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:11

Ik zag laatst iemand met een cap in zijn hand, paardrijlaaren + paardrijbroek midden in de stad lopen..
Je wordt ten eerste heel erg nagekeken, en mensen vinden het stinken. Nee, ik zou het niet doen.

Het is niet dat ik me schaam voor de paarden, maar mijn rijkleding is om in te rijden en daar ga ik alleen mee naar de manege/stal.
Ik zal me dan even snel omkleden in een joggingbroek desnoods.... Nee, ik zie het me niet doen en ga het ook niet doen.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:11

Omdat ik in het weekend vaak eerst 's ochtends les heb en 's middags dan naar mijn andere verzorgpaardje ga loop ik dan vaak heel de dag rond in mijn paardrijkleding. Kan me niks schelen :P

In de eerste had ik op woensdagmiddag gym en daarna nog een uurtje muziek en daarna moest ik altijd meteen door naar de manege voor mijn rijles. Dan ging ik naar muziek ook altijd gewoon in mn paardrijkleding :+

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-09 22:12

haha, ja dat ziet er inderdaad wel stom uit. Soms zie je een manegeruitertje op de fiets zitten op weg naar de manegeles. En dan hebben ze de cap al op + zweep in de handen. Dat ziet er inderdaad wel maf uit.

Phoebe_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:13

Pebblesther schreef:
haha, ja dat ziet er inderdaad wel stom uit. Soms zie je een manegeruitertje op de fiets zitten op weg naar de manegeles. En dan hebben ze de cap al op + zweep in de handen. Dat ziet er inderdaad wel maf uit.

Dat zou ik nu ook niet zo meteen doen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:14

Ik kan me er niet druk om maken :')
Jeugd kijkt je er inderdaad wel eens op na, maar als zij er moeite mee hebben is dat hun probleem!
Als ik van mn paard afkom stink ik niet opvallend dus ook daar maak ik me niet druk om..

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:14

Ik heb er echt ont-zet-tende scheit aan. :D

Als ik naar paard stink vind ik het wat anders, maar nog even snel wat halen voordat ik naar stal ga, geen probleem! Hier in de AH zie je ze wel vaker in rijkleding, en dat in kaktown. ;) Moet goed kunnen dus.

_Lotteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:17

hmmm...mensen die je aankijken, vol afschuw of ze ook de paardenpoep ruiken,
houden 10 kilometer afstand en ja.,,,,daar sta je dan in je paardenpakje......
nee ik ben niet op mijn gemak in mijn rijkleding in de supermarkt of ergens anders,
nee ik houd niet van die kijkers bah nee hoor niks voor mij!! :o

haha, op stal kan het me geen donder schelen, of ik nou bruin met grijs heb of
blauw met groen, dan ben ik niet bang te krijgen! :o :D
Laatst bijgewerkt door _Lotteke op 04-03-09 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

BarendregtF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:18

Het kan mij ook echt helemaal niks schelen hoor!!! gewoon lekker de supermarkt naar binnen! als ik de stallen heb gemest en ik ga daarna naar de supermarkt,dan heb ik altijd even sportschoenen bij me! want die mestschoenen hebben wel een geur zeg!!!

Maar verder No Problemo hoor!!

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:19

_Lotteke schreef:
hmmm...mensen die je aankijken, vol afschuw of ze ook de paardenpoep ruiken,
houden 10 kilometer afstand en ja.,,,,daar sta je dan in je paardenpakje......

i-de-aal!!! Eindelijk de ruimte als je wat uit de schappen wil pakken :D