Is er in Noord Holland belangstelling voor Trail oefendagen? Bij de AOK is het een groot succes. maar voor ons een eind uit de buurt. Als er belangstelling voor is , zou ik dit wel willen organiseren bij ons op het terrein.
als het niet samen valt met mijn wedstrijden ben ik zeker geintresseerd.. willen jullie dit aan de hand of onder het zadel doen?
Jasper
Geplaatst: 28-02-09 21:51
Ja. leuk. Ben al jaren niet meer bij je geweest Bij jou zijn de ezels toch geen probleem?
Jos
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-09 22:23
Jasper: leuk. plakken we er meteen een schriktraining achteraan callychanel: de bak staat vol met trail hindernissen het is de bedoeling dat je zelf de hindernissen oefent. dat kan aan de hand , of er op.
Jasper
Geplaatst: 28-02-09 22:42
Ik leen mijn ezels van harte uit maar .........sommige paarden zijn gek op ze
ik zit te denken aan dezelfde opzet als bij de AOK. 7,50 euro voor gebruik van bak en trail materiaal. je kan zelf de hindernissen oefenen . bv tussen 11.00 uur en 15.00 uur
Kan iedereen meedoen of is het echt voor western ruiters. Ik rij namelijk geen western met mijn paard, maar het lijkt mij wel super om dit eens een keer te doen.
dropje2
Geplaatst: 02-03-09 12:10
Hoi Jos,
Hartstikke goed initiatief, er zal best belangstelling voor zijn Wij zijn in het gelukkige bezit van 2 binnenmanege's en allerlei Trailmateriaal, we trailen altijd de laatste zaterdag van de maand s'avonds tussen 17.30 en 21.00uur
Als er mensen zijn die eens een keer mee willen trailen is dat geen probleem, laat het dan even via een PBtje weten. Lokatie: Manege Noot, Callantsoog
Dus, mocht overdag bij Jos niet uitkomen en je wil toch graag een keer trailen, weet je het adres!
Graag na 8 mei (doe ik examen voor mijn koetsiersbewijs, jawel een heel andere tak van sport... maar ook erg leuk). Dan hebben we meer tijd, (nu hard aan het oefenen met een aanspanning die we mogen lenen).