Ik wil een paardenman!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 23:02

Ook ik houd de mijne lekker zelf. Haha!
Bij ons is het heel goed geregeld; springruiter is zijn beroep en ik rijd dressuur voor mijn hobby... Lachen Lachen

Nouvel

Berichten: 28563
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 23:18

De mijne krijg je ook niet, helaas... Haha!

Geen echte paardenman, en toen ik hem leerde kennen had hij nog nooit een paard aangeraakt.
Nu vindt hij ze (tot zijn eigenverbazing Knipoog ) ook leuk en gaat hij regelmatig mee naar mijn paardje om te helpen met uitmesten enzo.
Hij zit nu op menles en het is de bedoeling dat we straks gezellig aangespannen gaan rijden met mijn beestje in het weekend enzo.
Ik ben er hartstikke blij mee dat het zo is gelopen, had het eerlijk gezegd nooit verwacht!

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:29

antoinette"]
NIET DOEN!
Ik had ook ooit een vriend die niks om paarden gaf en die heb ik ingeruilt voor iemand die wel wat met paarden had. Grootste fout van mijn leven!!
Niet dat ik die ander terug zou willen, daar niet van.

Ga opzoek naar een rijk zakenmannetje die zelf er nooit is en je daarom wel een aantal paardjes gunt. Daar ben ik in ieder geval naar opzoek. Hem ooit vinden is een tweede
[/quote]

Hebben we het hier laatst al niet over gehad Verward *LOL* Vind het nog steeds een goed plan Haha!
Ik heb momenteel helemaal geen vriend, maar wel drie paarden...En een vriend past daar alleen nog bij als hij accepteert dat die beesten ook elke dag uit de stal willen...En die heb ik nog niet gevonden Haha!

[quote="tiamo schreef:
Ook ik houd de mijne lekker zelf.
Bij ons is het heel goed geregeld; springruiter is zijn beroep en ik rijd dressuur voor mijn hobby...

Jij hebt het wel slim aangepakt hoor *LOL* Je zal thuis in ieder geval niet vaak gezeur hebben dat je teveel met de paarden bezig bent Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:39

Ik bedankt er vriendelijk voor, voor een paardenman. Tenzij ik een MOOIE, slimme, moderne ( dus geen conservatieve gedachtengang) intelligente aardige niet vreemdgaande man tegen kom die van paarden houd, dan wil ik een uitzondering maken. Maar anders..........................jullie mogen ze gratis en voor niets hebben van me!!

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 00:39

gomir"]
[quote="antoinette schreef:
NIET DOEN!
Ik had ook ooit een vriend die niks om paarden gaf en die heb ik ingeruilt voor iemand die wel wat met paarden had. Grootste fout van mijn leven!!
Niet dat ik die ander terug zou willen, daar niet van.

Ga opzoek naar een rijk zakenmannetje die zelf er nooit is en je daarom wel een aantal paardjes gunt. Daar ben ik in ieder geval naar opzoek. Hem ooit vinden is een tweede


Hebben we het hier laatst al niet over gehad Verward *LOL* Vind het nog steeds een goed plan Haha!
Ik heb momenteel helemaal geen vriend, maar wel drie paarden...En een vriend past daar alleen nog bij als hij accepteert dat die beesten ook elke dag uit de stal willen...En die heb ik nog niet gevonden Haha!

ik kan alleen maar zeggen dat ik het hier 100% mee eens ben
wil die degene zich dan hier melden Haha!

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 13:35

Ik weet niet of ik een paardenman wil? In ieder geval wel eentje die van dieren houd!... Aangezien ik veel dieren wil later *LOL* Ik denk dat het ligt aan de man, of het werkt of niet!.. Kijk een zakenman zou ook kunnen zeggen van, ik vind die paarden allemaal helemaal niks, dat is het enige waar je mee bezig bent Tong uitsteken

maar goed, ik zie wel wat er komt later...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 15:37

Ook ik heb een niet paarden man.
Toen ik wat met hem kreeg heb ik verteld dat de paarden op nummer 1 stonden, nu staan hij samen met de paarden op nr1.
Toen ik wat met hem kreeg had hij een slechte ervaring met paarden, toen hij klein was is hij op vakantie geweest in ponypark slagharen er heeft toen een pony hem het hele terrein laten zien Haha! om hem er daarna nog eens af te gooien Haha! Haha! Haha!.
Rijden doet hij dus niet maar verzorgen is geen probleem.
Hij gaat vaak mee naar stal en helpt me dan.
Toen ik net het ongeluk heb gehad deed hij alles met ko behalve rijden hij knuffelde zelfs met hem Lovers !
Ik heb het echt getroffen.

Een vent in de paardenwereld is moeilijk te vinden denk ik, nou ja een betrouwbare, niet achterbakse, niet arrogante.
Ik wens je heel veel succes met het vinden

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-03 15:51

Ach ja, het probleem is ook zoals pipo zei:

Citaat:
Ik bedankt er vriendelijk voor, voor een paardenman. Tenzij ik een MOOIE, slimme, moderne ( dus geen conservatieve gedachtengang) intelligente aardige niet vreemdgaande man tegen kom die van paarden houd, dan wil ik een uitzondering maken. Maar anders..........................jullie mogen ze gratis en voor niets hebben van me!!


Paardenmannen zijn er genoeg, maar er zitten ook een heleboel klootzakken tussen.
Springruiters zijn sletten (ik moet de eerste uitzondering op die regel nog tegenkomen),
dressuurruiters zijn zeldzaam of homo
en de rest... ze zijn vaak arrogant, of dom of lelijk
of willen alleen een lange blondine om mee te pronken,
of piesen naast de pot,
of ik ben totaal niet akkoord met hun visie op trainen en verzorgen
of ze zijn echte fils à papa
OF ze zijn bezet

En ik wil wel een man omturnen tot paardengek, maar hoe zie je of zo'n model potentieel gevoelig is voor het paardenvirus?

ik zal er mij maar niet te druk om maken, over een paar dagen heb ik mijn eerste eigen paard dus ik zal die gevoelens dan maar op haar projecteren Lovers

Maar aan de gelukkigen onder ons die wel een goeie paardenman aan de haak hebben geslagen: ik benijd jullie uit de grond van mijn hart Knipoog

bartvk

Berichten: 35
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 19:50

Citaat:
Springruiters zijn sletten (ik moet de eerste uitzondering op die regel nog tegenkomen),
dressuurruiters zijn zeldzaam of homo
en de rest... ze zijn vaak arrogant, of dom of lelijk


nou mannen, daar kunnen we het weer mee doen hoop niet dat alle vrouwen zo over ons paardenmannen denken Haha!

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 19:58

Minne schreef:
Dus gezocht: prins MET paard. Niet zo simpel te vinden lijkt mij, allé toch een die niet te lelijk, niet te snobistisch, niet te playerig, en niet homo is Haha!
Heeft er iemand 1 in de aanbieding?


Ik heb lekker een prinses met een zwart paard Haha! , niet lelijk maar knap, ok wel een klein beetje snobistisch, beetje playerig, geen pot, en heel lief

ik heb het ook zo goed voor elkaar Schijnheilig

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 20:39

Ach.. zolang meneer niet zeurt over de paardjes is het prima toch.. En..dr zijn genoeg leuke dingen die je wel samen kunt doen :-D

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:55

salema"]
[quote="gomir"][quote="antoinette schreef:
NIET DOEN!
Ik had ook ooit een vriend die niks om paarden gaf en die heb ik ingeruilt voor iemand die wel wat met paarden had. Grootste fout van mijn leven!!
Niet dat ik die ander terug zou willen, daar niet van.

Ga opzoek naar een rijk zakenmannetje die zelf er nooit is en je daarom wel een aantal paardjes gunt. Daar ben ik in ieder geval naar opzoek. Hem ooit vinden is een tweede


Hebben we het hier laatst al niet over gehad Verward *LOL* Vind het nog steeds een goed plan Haha!
Ik heb momenteel helemaal geen vriend, maar wel drie paarden...En een vriend past daar alleen nog bij als hij accepteert dat die beesten ook elke dag uit de stal willen...En die heb ik nog niet gevonden Haha!

ik kan alleen maar zeggen dat ik het hier 100% mee eens ben
wil die degene zich dan hier melden Haha!
[/quote]

Idd heb ik het hier toevallig laatste met Gomir over gehad. Echte liefde is mooi, maar ja een huis met stallen en goede paarden ook *LOL*
Enne Gomir, nog een tip...Neem een vriend die ver weg woont en alleen in de weekenden kan komen. Meestal vinden ze 2 dagen paarden nog niet zo erg, en de rest van de week, zitten ze ver weg en thuis! Haha!

Dus kent iemand een rijk mannetje die bijna nooit thuis is?
Verder is het natuurlijk heerlijk om een man te hebben die ook in de paarden zit. Maar ik sluit me aan bij het lijstje van Pipo, en die zijn volgens mij helemaaaal niet te vinden

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:04

ach ja ik mag niet klagen, hij gaat wel eens met me mee als ik weg moet met sunny, rijd altijd als ik naar les moest!! (hoeft nu niet meer)
Heeft zelfs de stallen al eens gedaan!!
Verder houd hij zich er buiten, ik denk dat dat maar goed is ook, want ik denk niet dat dat helemaal soepeltje gaat..
Ach ja, hij is ook druk...met auto's enzo..daar heb ik dus ook niet erg veel aandacht voor..
Maar het belangrijkste vind ik wel dat je vriend het leuk voor JOU moet vinden dat je dat doet..

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:05

Antoinette schreef:
Enne Gomir, nog een tip...Neem een vriend die ver weg woont en alleen in de weekenden kan komen. Meestal vinden ze 2 dagen paarden nog niet zo erg, en de rest van de week, zitten ze ver weg en thuis!



Wij begrijpen elkaar Antoinette *LOL* En met het lijstje van Pipo kan ik ook wel overweg Haha! Misschien is klonen toch nog niet zo'n slecht idee...Tong uitsteken Schijnheilig

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:10

ik ben vreselijk gelukkig met mijn man, maar ik zou willen dat hij dezelfde passie had als ik. en ik moet zeggen dat hij heel erg zijn best doet om het te begrijpen maar hij heeft er gewoonweg niets mee

Shiloh

Berichten: 19784
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 23:34

Ik had laatst zo'n grapige mop gehoord of zo...

5 regels voor het hebben van een man... (het kan zijn dat hij niet helemaal klopt hoor)

1: Zorg dat je een man hebt die het huishouden kan doen....
2: zorg dat je een man hebt die genoeg verdiend, en dus aan jou financiele behoefte voldoed....
3: zorg dat je een man hebt, die die behoefte in bed kan vervullen...
4: Zorg dat je een man hebt die voor de eventuele kinderen kan zorgen....
5: Zorg dat deze 4 mannen elkaar niet kennen Tong uitsteken

Hihihi, vond hem hier wel toepasselijk

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 00:13

Dat mopje ken ik in vrouwenvorm Haha!
Ik wil trouwens, als ik een paardenman zou nemen, een westernruiter, ik vind een rijbroek bij mannen dus niet staan.

Lolaa

Berichten: 65
Geregistreerd: 10-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:21

Ik bied mijn vriend (met eigen paarden) te ruil aan! Voor een super Frieze hengst!


hihi, nee geintje!! Knipoog Het is inderdaad soms wel handig, een vriend die ook gek van paarden is! mijn vriend heeft zelf ook een aantal paarden, fokt er een beetje mee en rijdt wedstrijden, maar daardoor is ie zo druk dat ik hem niet zo heel vaak meer zie! :S maar hij is wel heel handig als er eens iets met mijn paarden aan de hand is.. Knipoog

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:31

Lolaa schreef:
Ik bied mijn vriend (met eigen paarden) te ruil aan! Voor een super Frieze hengst!



van het paardenras ? Extreme duivel Extreme duivel

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 12:43

Percy"]
Je kan ook een blanco exemplaar nemen en die hersenspoelen tot paardengek, ik heb nog wel een paar vriendinnen met ervaring met de laatste methode Haha!
[/quote]

Yep, heb ook ervaring met die laatste methode. Is (iets te) goed gelukt *LOL* .

[quote="Percy schreef:
Aan hem lesgeven waag ik me nooit meer, dat ging dus niet helemaal van een leien dakje Bloos


Elkaar zelfs maar advies geven tijdens longeren zorgt voor verhitte discussies }> . Oplossing: gewoon even gaan uitmesten of kopje koffie drinken, niet te erg letten op elkaar. We hebben nu wel les bij dezelfde instructrice dus dat scheelt in positieve zin Haha!

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:11

Die van mij mag best zeuren over dat ik naar paard stink...en dat doet hij ook....zolang hij maar braaf mee blijft helpen met uitmesten...Knipoog

Het is niet zijn hobby....maar begrijpt heel goed dat mijn viervoeterige dieren erg belangrijk voor me zijn...soms iets te belangrijk naar zijn zin..maar goed...leert ie wel mee omgaan...Haha!

Ik heb het niet slecht getroffen...Lachen

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 13:29

Ik wil zeker gaan paardenman. Zit de hele dag al tussen de paardenmensen en dan wil ik het 's avonds wel eens over iets anders kunnen hebben.

tiamo
Berichten: 97
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 15:13

gomir"]


tiamo schreef
:
Ook ik houd de mijne lekker zelf.
Bij ons is het heel goed geregeld; springruiter is zijn beroep en ik rijd dressuur voor mijn hobby...
[/quote]

[quote="gomir schreef:
Jij hebt het wel slim aangepakt hoor Je zal thuis in ieder geval niet vaak gezeur hebben dat je teveel met de paarden bezig bent


Ik heb helemaal nooit gezeur dat ik teveel met de paarden bezig ben, eerder andersom, hij wil wel dat ik meer paarden ga rijden *LOL* maar voorlopig houd ik het lekker bij 1 paardje... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-03 17:18

De eigenaar van het paard naast Kojack is een erg vriendelijke, niet eens al te lelijke Noor. Beetje blij en simpel, maar dat is iets scandinavisch geloof ik... Frusty Ik kwam er achter dat hij voor een grote oliemaatschappij werkt, en heb van de week zijn auto eens bekeken... Daarnaast heeft hij een trailer (en ik niet) en heeft hij een appartement in Lund (en ik niet) dus ik zit me ernstig af te vragen of ik daar niet eens een projectje van zal maken.

Hij rijd nog maar net, traint sinds vorige week ook bij mijn trainer, en hij staat kwijlend langs de kant als ik Ko's uitgestrekte draf aan de tand voel Haha! (zal dat toch eens proberen met mijn haar los }>) Maar ja, dan is het wel een projectje vanwege de leuke extra's die er bij komen, en niet omdat die vent zo leuk is. Kweenie hoor... (I ain't that kind of girl)