mijn eerste eigen paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:48

Anderhalf jaar geleden kocht ik mijn eerste paardje, een heel onwezenlijk gevoel! Ik voelde me in de 7e hemel en het is nog steeds mijn droompaard Lovers
Afgelopen maandag heb ik mijn 4e paardje gekocht, weer voel ik me
ontzettend trots Party!!

veel plezier met je eigen paardje, ik wens jullie veel geluk

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:58

Toen ik 8 jaar was ongeveer misschien ookwel eerder.
Maar toen kreeg ik mijn 1ste pony, en ook niet een gemakkelijke *LOL* , gelijk een arabier Bloos
Ik was erg zenuwachtig, en kon amper slapen.
Maar was apetrots dat ik een paard kreeg Haha!

Jel

Berichten: 699
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:59

Bah, wat vervelend voor je. Gemeen van zulke mensen die zou je echt wel eens even goed door elkaar willen schudden Extreme duivel
Ik hoop dat ze van gedachten veranderd en anders zou ik het via de eigenaar proberen te regelen en niet via haar! Succes!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:57

Ik kreeg anderhalf jaar geleden m'n eerste eigen paard.
Het was een sportpaard,een NRPS van 5 jaar.
Ik was zoooo blij,ik was zoo trots op haar.
Maar na 2 maanden moest ze weg.
Daarna kreeg ik een pony,een tinker van 3,5.
Hij had een geweldig karakter..zo lief en schattig.
Ik was helemaal dol op hem.
Maar ook deze is verkocht.
Heel veel plezier met je nieuwe paardje!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 23:28

wat vervelend dat die kleindochter de prijs wil verhogen zeg! Je hebt toch een mondelinge afspraak gemaak met de eigenaar over de prijs neem ik aan? Een mondelinge afspraak is ook rechtsgeldig! Als jullie 1200 euro overeen gekomen zijn, kunnen ze niet ineens de prijs gaan verhogen!

Ik hoop voor je dat het allemaal lukt en natuurlijk duim ik voor je!
Toen mijn vader me op mijn 16e vertelde dat hij een pony voor me gekocht had heb ik wel een half uur lopen "gillen" van geluk! ik kon het gewoon niet geloven!
Toen ik op mijn 18e Lucas kocht voelde dat echt heel raar, op het ene moment kijk je naar zo'n schattig veulentje dat van iemand anders is...en 10 minuten later (na de betaling) ga je weer kijken naar dat schatje en dan is er ineens iets veranderd: hij is nu van jou! dat voelde echt heel raar! Ik heb er geen minuut spijt van gehad...je krijgt er zoveel voor terug!
Nogmaals: ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken! ik wens je veel plezier!

samirah

Berichten: 1145
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:40

Wat irritant dat die kleindochter zich er zo mee bemoeid , maar je hebt toch een afspraak met de eigenaar en niet met z'n kleindochter nietwaar?

het is voor mij bijna 1,5 jaar geleden dat ik mira kocht en ik het is als de dag van gisteren dat ik bij die buitenbak stond waar ze liep en zei: ik doe het. Nu ze bijna 3/4 jaar onder het zadel is begin ik te geloven als ik opstap dat het echt mijn eigen paardje is! ik ben echt in de wolken als iemand zegt dat ze er zo goed uitziet of netjes loopt. Ze is echt zo opgeknapt de laatste anderhalf jaar. Schijnheilig

Ik hoop echt voor je dat alles lukt! veel succes!!! Knipoog Knipoog