Friese Paarden! & info over eigen paarden!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kat_Pres

Friese Paarden! & info over eigen paarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 00:41

Haii *D

Ik heb zelf geen eigen paard, maar op mijn manege staat het geweldigste paard dat ik ooit ontmoet heb. PRESTO :o
Het is echt een geweldig paard, een fries dus. (Edit titel) Nieuwe ruitertjes op zijn rug probeert ie uit, hij is wel hoog geniveaud hoor ;) Mij probeert ie, nadat ik heeel vaak op hem heb gereden, niet meer uit, wat juist zo schattig is. Bij aanlopen van mij hinnikt ie, bij 's avonds bij hem in de stal zitten likt ie me helemaal af en nog meer van dit soort schattige trekjes. Ik zou hem maar wat graag willen hebben, ik heb alles voor hem over, maar het probleem is bekend waarschijnlijk: OUDERS :( Mijn moeder denkt dat ik niet goed voor hem kan zorgen en niet vaak genoeg naar hem toe ga.

Hoe gaan jullie om met jullie lievelingspaard en hoe hebben kinderen met een eigen paard/pony zijn of haar ouders overgehaald om een paard/pony voor ze te kopen? GRAAG REACTIE!!

Ik ben radeloos! Ik wil hem hebben, als ik het geld had, had ik hem ALLANG gekocht!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 21:03

RPA----> YRT