Ik zit met een dilemma, ik heb voor mijn autistische zoon de perfecte vakantie gevonden !! Game zone vakantie in oirschot , geweldig hij ziet t al helemaal zitten.
Maar voor mijn dochter van 14 en half vind ik het ietwat moeilijker.( wordt 15 in juli )
Ze vind zichzelf geen klein kind meer en wil best op ruiter/pony kamp , maar ze wil niet tussen de kleintjes zitten ze wil graag een leuke leerzame en spetterende vakantie met een boel meiden/ jongens van haar leeftijd.( een echte puberende meid
)Er wordt zoveel geadverteerd op internet dat ik niet meer weet waar ik moet klikken/kijken.
Want wie geeft waar voor zijn geld en wat de meiden willen?( actie avontuur fun sport en spel en voldaan gevoel)
Wie heeft goede ervaring met een ponykamp/vakantie met de juiste leeftijden ( eigen pony mee nemen eventueel ) en het liefst in braband/zeeland of limburg ivm reistijd.
De jongste van 9 gaat misschien ook maar ze is onervaren en afwachtender met pony`s maar niet bang.
Het zou het leukste zijn als ze beide op het zelfde adres kunnen komen maar in andere leeftijds groepen.
Ik zou graag de garantie/zekerheid willen van leeftijds genoten die echt gaan zodat ze niet alleen staan de meiden.