M'n moeder en m'n zusje gingen naar de stad en m'n vader wou wel echt vroeg eten. Dus om 5 uur gegeten en dan lekker voor donker nog met Den op pad. Op stal aan gekomen hem snel van het land gehaalt, op weg naar huis lekker zonder zadel een sprintje samen met Tamaartje(die was als hand paard mee).
Tamara zou de veulens en Tamaartje naar de buurman brengen om ze daar lekker op het land(met gras, dat heeft ons land niet meer

Toen Tamara met de trailer met daarin de veulens en Tamaartje langs kwam ben ik met Den ook even die kant op gereden. Ik was wel nieuwsgierig naar hoe ze het zouden vinden. Bij de buurman staan ook nog 2 merries en een hengstje.
Dennis en ik eerst langs die merries. Hij was zo braaf, 1x hineken en daarna gewoon netjes door draven. Toen gingen we een stapje moeilijker, langs de 'buurman'. Opzich ook niets aan de hand. Ze liepen elkaar een beetje op te stoken maar Den bleef gewoon heel braaf, hij groeide alleen wat

Het is dat Den zo braaf naar me bleef luisteren maar anders hadden d'r beste ongelukken kunnen gebeuren. Toen Pepper gevangen was ben ik even op zoek gegaan naar m'n zweep die ik ondertussen verloren was en heb ik Dennis z'n pootjes even gecontroleerd. Maar alles leek goed, en hij liep ook prima. Ik ben weer op de kar gestapt en Dennis is heel braaf door gelopen alsof er helemaal niets gebeurd was