Ik wilde de titels enzo niet geven omdat ik niet wist of dat onder reclame maken valt. Dus vandaar dat ik zei dat ik heel makkelijk te vinden ben op internet bij o.a. swpbook. Maar als je Roos Boum intikt bij google kom je er vanzelf. Of pb me anders even dan geef ik de titels door. Of als jullie weten of ik het wel mag noemen, kan ik dat ook wel doen, maar dat was niet mijn opzet.
300 blz lijkt me dan wel oke.
En uiteraard wisselen spanning en gebeurtenissen elkaar af in een, zoals dat in de schrijverswereld heet, een verantwoorde regelmaat. De lezer krijgt even tijd bij te komen van de ene gebeurtenis en dan komt na even diep ademhalen het volgende heftige. Overigens hoeft dit heftige dan niet gelijk naar of spannend te zijn, het kan ook een mooi hoogtepunt zijn.
In ieder geval gaaf dat er zoveel mensen willen testlezen. Ik sta verder nog steeds open voor nog meer suggesties over dingen die jullie in een paardenboek willen lezen.
Of noem (nog meer) dingen die je juist niet in mijn boek zou willen lezen.
Bijvoorbeeld hoe ver mag een verliefd stelletje gaan in jullie idee? Geen grove of gore details graag in de antwoorden die jullie geven, of mail me even in mijn mailboxje. Ik vind zwoel kussen ver genoeg en de rest wil ik overlaten aan de fantasie van de lezers. Wat vinden jullie?
Grtz Roos
Laatst bijgewerkt door RoosBoum op 04-02-09 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt