Vrijdag werd hij al voor een heel groot deel onthaard

Ook werd zijn witte voet gewassen en kreeg hij mooie roosjes in zijn manen met naald en draad natuurlijk.
Na eerst een beetje ruzie ( het water was te nat oid) Stond ie braaf stil in het zonnetje en liet hij het maar allemaal over zich heen komen.
Nadat Assie vanuit het verre zuiden was aangekomen gingen we maar laden .
Uiterlijk half 5 wegrijden was de bedoeling.
Nadat hij op de hengstenkeuring vlak voor ik 'm kocht er 1.5 uur over deed om in de trailer te komen leek het mij geen overbodige luxe om zo tegen kwart over 3 te laden.
Nouja 3 keer raden hij liep er in 1 keer op.

Om half 4 vertrokken en tegen 5 uur waren we op de hengstenshow die pas om half 7 begon.
Orbaldo moest tegen 20.00 de ring in.
Nadat wij gegeten hadden en Jos nog het 1 en ander had geregeld kwamen de eerste bokkers al binnen.
Ik ben een naambordje voor Orbaldo en een schapenkaasje rijker(die is voor mij he!)
Met dank aan Kitty en Jantina.
Zo tegen kwart voor 7 begon Orbaldo onrustig te worden.Ja hij stond er al zolang op.
Pony van de trailer gehaald en maar gaan stappen op de parkeerplaats af en toe werd ik afgewisseld door Jos als die niet met een ander paard leip of door Assie.,
Tegen 8 uur mocht hij de ring in.
Na eerst flink te galloperen liet hij zich daarna wel heel mooi zien in draf.
Helaas zat er niet de muziek onder die ik had uitgekozen maar niet alles kan goed gaan.
Ik kreeg heel veel leuke reactie's maar ook wat minder leuke.
Orbaldo kwam uit emmen en het was al heel snel van dat was die zwarte die zo sloeg (hij slaat helemaal niet meer!!!!!

Buiten liep hij eerst 3 keer langs de trailer en toen ook braaf erin.
Tegen half 11 was Jos ook klaar en konden we weer richting Apeldoorn waar Orabdlo zo tegen 0.30 in zijn stalletje stond.
Gisteravond heeft hij zijn eerste merrie gedekt en daarmee zijn stalling verdiend

Vanmiddag gaan we rustig beginnen met Longeren.
Lodewijk is nog steeds niet rad dus nou moet hij er maar aan geloven