Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ben vorig jaar geweest, ga dit jaar weer. Het kost wel wat, maar je krijgt er onwijs veel voor terug. Yssje schreef:Ik ga altijd naar de burght!
http://www.deburght.nl
Erg leerzaam en heel leuk. En als je je eigen paard/pony meeneemt, dan rij je buitenritten op een van de buitenrit pony's daar, en rij je in de lessen je eigen pony
Ashley__ schreef:Ik ben een keer naar De Burght geweest, vond het eigenlijk ver van leerzaam
De Zomerinstructieweken op het knhs-centrum, dat is pas leerzaamBen vorig jaar geweest, ga dit jaar weer. Het kost wel wat, maar je krijgt er onwijs veel voor terug.

gizmo_lover schreef:Ik zoek ook een tjaa "plek" om daar samen met een vriendin en onze paarden een instructieweek te volgen. We moeten daar zelf ook kennen slapen en onze paarden moeten uiteraard stalling/weidegang hebben. We zijn beide dressuur ruiters dus we zoeken ook een dressuur "plek" Maar we zouden het ook heel leuk vinden als we een aantal x een buitenritje kunnen maken. wie o wie weet wat??

Gerianne_ schreef:Ashley__ schreef:Ik ben een keer naar De Burght geweest, vond het eigenlijk ver van leerzaam
De Zomerinstructieweken op het knhs-centrum, dat is pas leerzaamBen vorig jaar geweest, ga dit jaar weer. Het kost wel wat, maar je krijgt er onwijs veel voor terug.
dit hadden we ook gedaan. maar we staan op de reservelijst. maar we willen echt naar een ponykamp, waarje ook heel veel vna leert!
Annemeik schreef:De burght is leerzaam als je jezelf inzet, als je niet meedoet met de activiteiten dan leer je idd niets
Ik wil de Burght niet afkraken ofzo hoor, maar écht leerzaam is het gewoon niet
Marijee schreef:En verder kan ik je ini slot aanraden (http://www.inislot.nl)
Harstikke leuk leerzaam ponykamp!
Ik heb die week gewoon mega veel geleerd, en heb op verschillende Z paarden mogen rijden (2/3 stuks)
Ze hebben verschillende paarden, uit verschillende Niveau's.
Ik heb binnen 3 dagen geleerd te wijken, stelling en aan te teugel, dat hebben erg weinig mensen me kunnen leren
Harstikke leuk, en je leert er mega veel van, ook vond ik de sfeer erg prettig.
Ik zat in een groep van 25 kinderen, best wel kleinschalig.
Hoe hoger je rijd, op hoe betere paarden. Je mag dus op hùn wedstrijdpaarden rijden, zolang je niveau hoog genoeg is.
Hun paarden bestaan uit; KWPNERS, Friezen en enkele fjorden en andere pony's.
Ik vond mijn week zo leuk, gezellig super gaaf, dat ik vanzomer weer ga
Voor vragen mag je me altijd pben.