Lijkt het zadel van de toekomst je iets?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ikzeidegek
Berichten: 37
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:45

Ik zou het heel graag uitproberen... hoe het eruit zit kan me niet jeuken, het gaat erom hoe mijn paard zich erbij voelt, en dat ik er prettig op kan zitten. Ja kan wel zeggen, eerst paard dan ruiter, maar als de ruiter niet lekker in een zadel zit kan hij niet ontspannen en werkt zo ook de beweging van het paard weer tegen, dus los je niets op...

Die beugels vind ik fraai maar als ik andere schoenen zou moeten aanschaffen vind ik het niets. Kliksysteem hou ik ook niet van, te vaak fietsers op hun plaat zien gaan die vergaten dat ze vast aan hun trappers zaten Knipoog

Volgens mij kunnen we dit zadel wel vergeten, ze is al sinds 2001 in de publiciteit met dat ding. Jammer Boos!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 15:53

Nee, ik vind het niets. Niet alleen omdat het geen westernzadel is Cool, maar ook omdat ik het een of ander aerodynamisch ding vind. Ik houd ook wel van wat klassiekere zadels. Dat is denk ik ook een reden waarom ik niet van kunstof zadels houd. Ik MOET leer onder mijn kont en een houten boom in mijn zadel. Over de houten boom ben ik nog niet helemaal zeker, ben ook wel geïnteresseerd in een zogenaamde equi-flex

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 16:03

Hmmmmzz... ik vraag me af of zoeen hoes ook om een wintec dresuurzadel zou passen... niet zeker?...

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-03 19:06

Debo schreef:
Hmmmmzz... ik vraag me af of zoeen hoes ook om een wintec dresuurzadel zou passen... niet zeker?...


Nee, denk het niet.
De allereerste wintec zadels hadden ook verschillende kleuren hoezen, maar dat is al wel heel lang geleden. Ik zal eens kijken of ik daar iets over kan vinden.

Ze heeft nogal moeite met iemand te vinden die het op de markt zou willen brengen. Ze is al met Divoza en met nog een ander bedrijf bezig geweest, maar dat is helaas niets geworden. Jammer, ik ben wel erg benieuwd, maar ik vraag me af wat het kostenplaatje zal worden.