Dus zondagmorgen (gelukkig vier ik geen carnaval) om kwart over 10 vertrokken richting enkhuizen.
Toen ik het manegeterein op kwam rijden liep Sandra al buiten... dus dat was zo herkend. Met een heeel leuk welsje in haar handen...

Die even lekker laten rollen in de binnenbak en daarna een rondleiding in het inmens grote stallencomplex van manege Bria. Tijdens de ronleiding gemeet met kleine asterix

en als laatste OBELIX....Hij stond lekker aan zijn hooinetje te knabbelen en was niet van plan om bij zijn fan te komen kijken..

Na wat gekoetel aan zijn staldeur maar lekker gaan poetsen en Miranda weet wel waar de lekkere plekjes zitten.

Nadat Sandra Obelix zelf even had gereden ben ik er ook nog even opgekropen. In spijkerbroek..was niet zón goed idee.

Na een paar rondjes draf voelde ik het al fout gaan dus lekker uit gaan stappen. Obi was superbraaf !!!!
Nu we toch aan het meeten waren kon Sandra net zo goed even mee naar hhw. We waren nu toch bezig. Dus in mijn autotje gestapt.. Koppie thee bij Sandra thuis en doorgecrost naar Sandor..
Dat was weer een boktmeeting want Paulanda liep al te trappelen waar haar rijmaatje bleef

Dus lekker gekroeld met mijn tuigertje, opgezadeld

Dat snapte Sandor eigenlijk niet.. Vrouwtje aan de kant.. wie zit er dan op mijn rug ???

Maar hij heeft zich er braaf doorheen gelopen.
Na nog een koppie op stal en daarna door naar station (hoe laat komt de trein) en toen nog even naar de chinees even een menuutje halen, waren we weer thuis.

Rond half 9 obelix weer richting trein gebracht, komt de trein maar 1 x in het uur na 20.00 uur

Al met al een hele geslaagde dag !!!! en erg gezellig