Het was verkleed springen,maar het ging om de ervaring.
'S morgens was ik om 7 uur wakker,mrnino ging de paarden voeren en ik ging de staart en voetjes van Prinses wassen (dat was wel nodig)
Daarna heb ik haar ingevlochten,wat redelijk gelukt was.
Om kwart over 9 gingen we naar OWF,toen we daar aankwamen was er geen stand.Dus we moesten aan de andere kant.Ik had opgezadelt en toen moesten we eerst defilé rijden (rondjes lopen en kijken wie het mooiste is) Prinses was lekker ontspannen ondanks de rare pakken, ik ging als chinees.Daarna moest ik als 5e springen (40 cm)
Toen ik dus ging buiten inrijden ging er een lichtje bij Prinses branden, en zag ze pas de rare pakken, en ging dus flink showen en wekte zelf een pony van 23 op om mee te gaan doen

En dat ging goed.Toen was ik weer aan de beurt, alles ging goed totdat ik hindernis 7 niet meer kon vinden (ik kon echt de bordjes niet meer lezen)
dat was heel erg jammer,voorderest heeft ze het toppie gedaan.Dit keer weer als laatste moest mijn zus,weer foutloos.
Parcour opgeruimt, en daarna was de prijsuitreiking.
Ik was 1x 7e van de tien, maar we waren teslotte niet om de prijs maar om de ervaring gekomen.Daphne was 2x 1e van de 3.
Volgende onderlinge gaan we gewoon 60 cm want hier liep ze gewoon overheen.Ik ben hartstikke trots want ze heeft vandaag veel bijgeleert.
Foto's ga ik morgen uploaden want ik moet zo weer weg