Anders in het kort: bij mijn pony Jerai is begin november in beide schouders een peesontsteking geconstateerd. Na een lange moeilijke weg, waarbij we beiden even de moed verloren, is ze afgelopen maandag 24 februari (hopelijk voor het laatst) voor een echo bij de kliniek geweest.
Eigenlijk ter controle voor in hoeverre Jerai's pezen vebeterd waren. Het is echt niet te geloven, maar Jerai is dus weer goed.

Ik ben dus echt supergelukkig. Het komt weer helemaal goed met Jerai. Ze ziet er inmiddels alweer een stuk beter uit dan op de laatste foto's in ITP (zal vd week nwe plaatsen).
Maandag ben ik begonnen met 10 min. op haar stappen en dit ga ik langzaam weer opbouwen. Voorlopig krijgt ze iedere week een bezoek van de fysiotherapeut, want ik ben veels te bang dat als ik alleen alles ga opbouwen er weer wat misgaat.
Ze is nog erg slap (wat natuurlijk niet zo gek is), maar wel weer heel levenslustig, actief en vrolijk.
Ik kon deze week niet eerder een bericht plaatsen omdat ik een weekje op stal gewoond heb (oppassen) en internet deed het daar niet.
Maar fantastisch nieuws dus. Ik wil iedereen op bokt die me gesteund heeft bedanken (vooral Cassidy, ze weet wel waarom