Wie kent Marieke?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bigpoint82

Wie kent Marieke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 10:11

Marieke heeft een tijdje op manege de Cannenburgh in Vaassen gewerkt. Ik vond haar vanaf de eerste dag, dat ik haar zag ontzettend leuk. Maar toen ineens was zij weg. Ik kan me nu wel voor mijn kop slaan, dat ik haar nooit verteld had dat zij de mooiste ogen heeft, die het zonlicht ooit heeft aanschouwd...En dat zij alle regenwolken met haar onvergetelijke glimlach kon laten verdwijnen. Dus, als iemand van jullie Marieke kent, zeg haar dit dan......anders moet ik mij nog veel harder voor mijn kop slaan.

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 10:12

wat lief!

Heb je al bij de manege zelf nagevraagd? Die hebben toch vast wel haar achternaam zodat je op hyves kan zoeken of een email/06 ofzo? :)

of dat ze jou nummer aan haar geven. Kan me voorstellen dat ze niet zomaar haar nummer geven. Maar dat doen ze vast wel :)

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 10:14

Aaaah wat schattig :+: Ik ken haar niet maar ik hoop dat je haar vindt.
Succes

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:27

OV is voor het zoeken naar paarden ;)

OV-->PP

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 11:31

T lijkt mij het handigst als je gewoon even contact zoekt met de eigenaren van de manege? Zij weten vast een adres of een telefoon nummer :) Ze is tenslotte bij hen in dienst geweest en dan zou je toch denken dat zij dan die gegevens wel hebben ;) Of waar ze nu heen is :)

bigpoint82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-09 12:04

Dank jullie voor al jullie reacties :D Ik kan helaas pas weer volgende week vrijdag naar de manege toe. Als niemand haar voor die tijd kent, zal ik het daar vragen. Want een beetje pijnlijk is dat natuurlijk wel. Maar als het moet, zal ik mij even over mijn trots heen moeten zetten

Snoevie

Re: Wie kent Marieke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 12:22

wat lief!
ik snap dat je wel een drempel voelt om het te vragen,maar ik zou het toch gewoon proberen.

veel succes!

Bastin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 16:50

jeetje wat jammer..
maar inderdaad ik ga mee met de andere reacties! raap al je moed bij mekaar en misschien kom je wel weer in contact met haar. dan zal je denk ik toch wel heel trots zijn op jezelf dat je het hebt durfen vragen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 09:43

Na overleg met het team hebben we besloten om hier een slotje te plaatsen. Bokt is niet bedoeld als datingsite.