Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C_arola schreef:Ik tem even, het staat niet goed.
pinuts schreef:uhhh.. oke.. Lijkt wel een jaloerze actie dit. Iedereen die paarden houdt moet zelf weten op welke manier.. zolang het maar geen dierenmishandeling is. Ik ben benieuwd hoevaak jij werkelijk paarden/ponys hebt zien verhongeren omdat een verwend meisje geen zin meer had om er voor te zorgen.
Pelryo schreef:Maar wat vind jij goede verzorging dan? Elke dag in een warme stal met een deken en 1 uurtje beweging? of 24/7 in een land en zonder schuilstal etc. Er zijn 2 kanten en iedereen heeft een andere kijk op wat goede verzorging is. daarom kun je moeilijk zeggen of iemand zijn paard verwaarloost. Daarbij zal het teveel geld/tijd kosten om iedereen in Nederland af te gaan en hun verhaal aan te horen .
pinuts schreef:ik had mijn paard op een stal waar elke dag voor hem werd gezorgd, en nee niet door mij.. soms kwam ik 2 weken niet. Dus ik verdien geen paard?? lekker:)
pinuts schreef:ik welals ik t geld heb om een ander voor mijn paard te laten zorgen, en mijn paard kan dat aan. ( is geen heethoofd) en staat lekker in de wei.. Dan heeft niemand het recht om hem van mij af te pakken..
en dan bepaal ik zelf wat ik doe, op vakantie, met vriendinnen weg..
pinuts schreef:ik had mijn paard op een stal waar elke dag voor hem werd gezorgd, en nee niet door mij.. soms kwam ik 2 weken niet. Dus ik verdien geen paard?? lekker:)
geerke schreef:zelfs in een kudde vind ik het belangrijk dat er even doorheen gelopen word...wondjes enzo...je weet nooit
gewoon iedere dag even controleren...kijken.
4x per jaar?
voor het paard niet erg maar voor jou?
heb je daar een paard voor?
of staat hij in de opfok ofzo?
pinuts schreef:lizzy:Als een paard dag en nacht in een kudde staat vind ik t niet erg nee.. op stal is wat anders
geerke schreef:Kiwiko dus er is iemand anders die voor hem zorgt....jij lijkt mij niet iemand die een paard aan zijn lot over laat....