Ik ben al op mijn Grib hengst gaan zitten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:28

Ja moeders he, die zien graag alleen het goede. ha ha Haha!
Maar fijn dat je er heel vanaf gekomen bent

Nu even rustig aan he je bent toch zo'n enthousiasteling Knipoog

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 11:30

Ik ben id niet zo voorzichtig met mijzelf,
maar des te voorzichtiger op mijn paard
Dus die krijgt alle tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:31

Sjuimpje schreef:
Ach,
met een halve Duitser durf ik het wel aan hoor Picasso Knipoog


Die had ik kunnen verwachten, hahahaha... *LOL* Maarre, Duitsers zijn zo gek nog niet hè? Knipoog

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 11:58

Hihi.... Bij mij was ook de enige keer dat ik (tot nu toe) van mijn paard heb gelegen de eerste keer dat ik erop zat, en om precies dezelfde reden.

Eerste keer erop... beentje erover, rechtop zitten, teugeltjes oppakken... Kon hem allemaal echt niets schelen, dus toen longeerlijntje eraf... En dan heb je inderdaad bar weinig te vertellen als hij aan de kletter gaat... Tong uitsteken

Hij klinkt wel alsof hij echt een superkarakter heeft Lachen

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:27

Met precies zo'n zelfde actie heeft mijn vriendin een keer haar pols gebroken. De buren hadden gevraagd of ze de Fries wilde inrijden. Ach dacht mijn vriendin: een Fries, dat moet een makkie zijn. Toen ze er de eerste keer opklom was ik er bij en hij ging toch aan de kletter, niet mooi meer. Dat er nog een longe aan zat mocht niet baten.
De tweede keer ging hij ook recht op het hek af, ze sprong er af maar kwam verkeerd terecht, au!
Haar baas was echt heel blij met haar want toen was ze dus een paar weken uit de roulatie want met een gebroken pols richt je niet veel uit op stal.

Gelukkig ben jij nog heel gebleven maar als ik je moeder was geweest denk ik dat ik de camera ook was vergeten als ik je zo zag gaan Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 12:29

Friezen zijn een verhaal apart hoor,
of je rijdt er mee weg of ze zijn levensgevaarlijk.
Ik heb met beide ervaring... *zucht*

Maar de mijne lijkt inderdaad super!
Niks niet gemeen, alleen van angst een beetje dommig, hopenlijk is tie wat snuggerde als hij wat meer zelfvertrouwen heeft.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:34

Hihi... hij klinkt net als die van mij... zijn bijnaam op het moment is "Dombo", maar hoe dom hij ook lijkt, hij pikt dingen echt supersnel op en is gewoon superkoel in zijn kop. Is wel zo prettig Lachen

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:34

Gaaf hoor! Wel super dat hij het zo oppakt, ik ben heel benieuwd hoe die het gaat doen straks.

Belker

Berichten: 15306
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 12:49

Sjuimpje schreef:
Maar de mijne lijkt inderdaad super!
Niks niet gemeen, alleen van angst een beetje dommig, hopenlijk is tie wat snuggerde als hij wat meer zelfvertrouwen heeft.

Kinkt mij bekend in de oren.
Ook ik had in het begin hetzelfde. Alles ging goed en i kdacht er zonder hulp wel op te komen. ja even, toen lag ik er aan de andere kant af.

Succes

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:25

mag ik heel hard duimen dat die van mij ook zo braaf is Haha!

gelukkig dat ie niet is geschrokken van jouw afsprong.is de startkaart al aangevraagd Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:47

Fijn dat hij het zo goed oppakt.
Ben benieuwd naar de eerste foto´s.

Hopelijk kan ik volgend jaar omstreeks deze tijd ook zo´n soort berichtje plaatsen (of Albert plaatst een berichtje met het adres van het ziekenhuis Haha! )

Percy

Berichten: 12074
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:58

Dat Friezen niet altijd even braaf zijn heb ik gemerkt ja, dat was de tweede keer dat ik een Fries zo tekeer zag gaan bij het inrijden. Gelukkig zat ik er beide keren niet op Haha!

Ik moet mijn kleintje nog gaan inrijden, ik hoop dat die ook zo braaf zal zijn maar ik heb snode plannen met het meisje wat bij mijn vriendin werkt. Ze rijdt goed en is een stuk kleiner dan ik Lachen

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 13:59

Gaaf hoor!
Kijk je wel uit voor jezelf Lachen wie weet is hij de volgende keer niet zo braaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 14:14

Leuk gefeliciteerd!!!

Ben erg benieuwd naar hem hoe hij het verder oppakt, en niet zo vreemd he dat het stuur en de rem het nog niet doen!! Hahahahaha.

Hoop dat de mijne niet zo lief is als die van jou, tijdelijk ben ik zelf alleen uitgeschakeld door een schouderblessure, die veroorzaakt is door een jong paard. Maar volgende week wil ik er ook op!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-03 15:51

En ondertussen heb ik niemand met een digitale videocamera kunnen strikken welke ook stills kan maken ....

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 15:55

Ben benieuwd naar fotos Lachen
Maar super dat hij zo braaf was en dat het zo goed is hopen dat het zo blijft Party!!
Succes nog ermee (verder Tong uitsteken) Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:06

Tjee, Sjuim. dat klinkt goed.
Jammer van het spring-val partijtje. Maar gelukkig heeft ie er niets aan over gehouden. top man. Echt super.

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:08

super joh, en ach lomp van bangigheid hoort erbij. eergisteren ben ik van een jonge manhattan afgevallen. was de 2e keerd at er iemand opzat en in vergelijking met de eerste keer was hij erg braaf. dus was eigenlijk al klaar en ik beloon haar en wil ook ff een klopje achter t zadel geven. en toen drukte ik waarschijnlijk op t bok-knopje want ik lag er zo naast. Achja hebben ze dat ook meteen een keer meegemaakt Haha!

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 16:08

Lekker Sjuim, dat je al kunt beginnen.......ik moet met de vos nog wel een paar maandjes wachten .............. Ik denk dat zij ook wel zo'n coole is....ze kijkt nergens echt van op. Duimen dat dat net zo goed gaat straks!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 17:44

Jeetje Sjuim, wat super! kan niet anders zeggen! ben erg benieuwd naar pics! heb helaas geen goede camera tot mijn beschikking, die is mee op vakantie.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 17:49

Zoooo wat gaaf zeg! Ik hoop dat je ons op de hoogte houd, hoe de trainig met hem gaat, ik vind het heel leuk om te lezen

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:00


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:22

Mause, cap verplicht neem ik aan Haha!?

Leuk idee trouwens!!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:29

Gaaf joh!! Echt super dat ie het zo snel oppakt!
Ik ben benieuwd naar de pictures!!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-03 18:32

Lovely schreef:
Mause, cap verplicht neem ik aan Haha!?

Leuk idee trouwens!!


of je een cap draagt, dat is je eigen verantwoordelijkheid... Tong uitsteken

doe je ook mee lov??