Mijn zusje en ik waren met Brechje (aan de lange teugel) en Marion ('mijn zusjes paard....onder het zadel) naar strand geweest, we staptte alleen omdat brech nog maar 2 keer in de teugels was geweest!
marion heeft dus ontstoken voeten en het is nu op het ergst

Er was opeens een klap en keek om en zag dus Marion niet meer staan!
Ze was gewoon door haar benen gezakt en kwam niet meer overeind....ze probeerde het nog een paar keer, maar viel steeds weer neer............na een paar keer proberen lukte het! Ze kan dus nu niet meer op haar benen staan en drippelt heen en weer om niet steeds op de zelfde benen te staan! Ze ging met haar kont op de voerbak zitten en zo raakte ze alleen maar met haar tenen de grond, om ze te ontlasten! Ik heb haar maar laten gaan. We hadden meteen de dierenarts gebeld en die zou meteen komen (hij kwam een 30 min later, maar leek wel uren....

Ze kreeg 3 dikke spuiten...ontstekkingsremmer, cleaner en een middel om haar op te laten sterken. We hebben een pot pijnstiller gehad en die hebben we meteen maar gegeven. Nu moeten er 2 weken lang elke dag die spuiten worden gegeven, maar ik ben bang dat het niet meer goed gaat komen.......arm beest