Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gaat het best hoor, maar als ik op moet stijgen moet ik mijn ene beugel al langer maken anders kom ik er niet eens bij. Mijn instructrice vond eigenlijk dat een wat groter paard beter was vanwege mijn gewicht. Nou is daar nog wel iets aan te doen zou je denken, maar helaas al verscheidene niet succesvolle pogingen gedaan. Ik heb een advertentie gezien van een kwpn-er van 1.63 op marktplaats, niet zo fors gebouwd. Nu begin ik eigenlijk een beetje te twijfelen of dat niet te klein is. Ik zoek overigens wel een paard, geen pony.
Dan zie je vanzelf wel hoe het staat
sillyhorse schreef:woh, super zeg, dat zijn snelle antwoorden! Ik heb op de manege paarden van verschillende groottes gereden en ik vind de hele grote paarden zelf niet zo goed bij me passen. Als ik er eenmaal opzitgaat het best hoor, maar als ik op moet stijgen moet ik mijn ene beugel al langer maken anders kom ik er niet eens bij. Mijn instructrice vond eigenlijk dat een wat groter paard beter was vanwege mijn gewicht. Nou is daar nog wel iets aan te doen zou je denken, maar helaas al verscheidene niet succesvolle pogingen gedaan. Ik heb een advertentie gezien van een kwpn-er van 1.63 op marktplaats, niet zo fors gebouwd. Nu begin ik eigenlijk een beetje te twijfelen of dat niet te klein is. Ik zoek overigens wel een paard, geen pony.
Haha, groeien doe ik niet meer (niet in de lengte tenminste) ik ben 44.

als jong ding). Ik hou ook wel van grote maar dan moeten ze compact zijn

Arabesk schreef:mijn vriend is 1.98 m en weegt 80 kg en zijn draver is 1.51 m
grootte zegt niets, stevige bouw van een paard wel

anneliesdj schreef:Waarom zou het niet mooi staan als ze een paard van 1,55 rijd en wel mooi als ie 1,65 is??
Wat een onzin, je moet kopen wat bij je past en niet wat in de mode is. Als de ambitie er is kan ze met een paard van 1,55 of 1,60 net zo goed op concoursen rijden, dat maakt geen * verschil.