De eerste paar dagen kwam ik helemaal kapot thuis en had ik echt geen zin meer in m'n eigen paardje. Maar nu gaat het allemaal een stuk beter en begin ik zo snel al te wennen aan het zware werk.
Met Bram gaat het allemaal supergoed. Vorige week maandag een ontzettend fijne les gehad waarbij ik hem nog nooit zo lekker aan het lopen heb gehad. Hij leek 10 cm hoger en 10 cm korter. Zelfs mijn instructeur (die tevens mijn baas is) stond er versteld van! Hij zit goed in zijn vel en is gelukkig weer aan de dikke kant (hij is erg mager geweest). Dankzij de pollen in de lucht heb ik nu een gek paardje. Hij word nogal vrolijk van het mooie weer en het beginnende voorjaar! Zaterdag een beetje proberen te werken maar hij was gewoon te vrolijk door het mooie weer (ik ook

Hij begint de laatste tijd erg vreemd te doen tegenover vreemden, dat is weer minder ,maar daarintegen trekt hij heeel erg naar mij toe. Soms brengt het wel problemen met zich mee. Woensdag liet hij zich niet vangen in de wei en kon mijn vriend na zijn werk (ik was pas erg laat thuis) naar stal rijden om die donder binnen te halen (gelukkig luisterd hij ook goed naar mijn vriend).
Gister is hij in zijn lompigheid onderuit gegaan in de bak. Hij was aan de longeerlijn stampij aan het schoppen dus heb ik hem maar even losgelaten. Hij ging zo uit zijn dak dat hij vergat af te remmen in de bocht en uit de bocht vloog. Hij gleed onderuit, bleef even liggen op zijn zij. Stond op, schudde zich uit en keek mij heeeeel boos aan

Zo, dit was weer even een berichtje van mijn kant