Op stal aangekomen eerst mijn 2 meiden lekker in de wei gezet, en daarna geholpen met het jonge spul in de paddock zetten. Toen een poosje lekker in de zon gekeuveld, tot stefanie naar me toe kwam, ik ga dusty weer longeren, wil je helpen (Ik zou dusty inrijden, maar hij is me te klein, dus nu doet steef het met mijn hulp, dus stef en steef beleren dusty

Toen Jamaica uit de wei gehaald, gepoetst en gezadelt. Inmiddels waren er 2 meisjes bezig met muppert (mini shet). Dit is zo'n gaaf ding. Het is een ongelooflijke etterbal, maar toch is ie gaaf! Ze lopen de bak in (beestje gezadelt) en het eerste wat ie doet is *plop* door zijn pootjes zakken, en de rest kan je raden

Tja, dat is gewoon muppert, die moet je 1x aanpakken, en dan doet ie alles voor je..
Afijn, op Jamaica gestapt, en heerlijk gereden. Zelfs in de galop kreeg ik haar een beetje nageeflijk. Tot de galop op de linkerhand... Ze liep gewoon dwars door mijn binnenbeen heen, maar na een paar pogingen kon ik dat ook oplossen.
Ik afgestapt, loop de bak uit, doe haar halster om, en vlakbij staan wat mensen met de stalhouder te praten.
begint dat ene mens ineens, terwijl ze naar jamaica kijkt... Wat is dat voor misbaksel? (oid) Dus ik stond gelijk van

Afijn, ik had lekker het laatste woord.
Verder nog Tiffany (haffie) gelongeert en fatima (welshje) gevangen. ALleen hoe ie nou uit de wei is gekomen