Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en springen doe ik gewoon voor mezelf 70 cm 
Maritime schreef:Bistro Maritime is nu 9 jaar en 1m71. Ik heb hem getraint tot in Zz-licht. Mijn ouders hebben hem gekocht voor mijn 14de verjaardag dus toen was hij 6 jaar. Hij reed toen L2 + WP. Hij kostte toen 38.000 euro.
Markant is mijn Pony. Hij is 11 jaar en 1m56. Ik kreeg heb voor mijn 12de verjaardag. Hij was toen 6 jaar. Hij sprong in de B-klasse en reed L1 dressuur toen mijn ouders hem kochten voor mij. Het is een pony met veel potentieel. Wij hebben hem toen gekocht voor 9.000 euro. Ik heb met hem 1m30 gesprongen en wij waren Z2 bij de pony's. Ondertussen rijdt mijn nichtje er voornamelijk op en zij rijdt hem in de M2.
Alexandro is mijn veulentje. Hij is nu 9 maanden oud. Hij is bedoeld voor de dressuur. Wij hebben hem 6.000 euro betaald.
Elja schreef:Maritime schreef:Bistro Maritime is nu 9 jaar en 1m71. Ik heb hem getraint tot in Zz-licht. Mijn ouders hebben hem gekocht voor mijn 14de verjaardag dus toen was hij 6 jaar. Hij reed toen L2 + WP. Hij kostte toen 38.000 euro.
Markant is mijn Pony. Hij is 11 jaar en 1m56. Ik kreeg heb voor mijn 12de verjaardag. Hij was toen 6 jaar. Hij sprong in de B-klasse en reed L1 dressuur toen mijn ouders hem kochten voor mij. Het is een pony met veel potentieel. Wij hebben hem toen gekocht voor 9.000 euro. Ik heb met hem 1m30 gesprongen en wij waren Z2 bij de pony's. Ondertussen rijdt mijn nichtje er voornamelijk op en zij rijdt hem in de M2.
Alexandro is mijn veulentje. Hij is nu 9 maanden oud. Hij is bedoeld voor de dressuur. Wij hebben hem 6.000 euro betaald.
Jeetje wat een bedragen
) en 1 jaar lang weiland.. ja heel weinig maar ze moest weg en ik verzorgde haar al heel lang. ze is aangespannen geweest en heeft verschillende prijzen gehaalt ook heeft ze dressuur gelopen maar weet niet hoe hoog. mijn andere pony 300,- met toebehoren en die is wel beleerd maar verkeerd..
)