Wat zeggen mensen tegen je als je in het bos rijd? of over de weg?
Ik bedoel dan niet van die dingen zoals hoi, hallo enzo. Maar over het paard
. Karlijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
)
(zyta durft nogal eens heet worden als ze met mij alleen buiten is...)

Zyta is een haflinger van 1.45 en Esquna is een Trakehner van 1.80m, dus ja, vond het best beetje raar maar niet verwonderlijk
trickywonder schreef:ik rijd in westerntenue op een fjord met lange manen. in de winter compleet met schapenvacht over het zadel en zo'n lange waxjas. gister hoorde ik dat ze ons er zo leuk uit vonden zien samen. "moet je die fjord zien! dat ziet er leuk uit!" ook vragen veel mensen of ze mijn paard mogen aaien. Als we met de huifkar op stap zijn dan vragen veel mensen of we op vakantie zijn. ook maken mensen dan zomaar foto's bijv.
en aan de hand hoor ik ook vaak: "heeft die een lekke band?" maar dan soms duizend keer achter elkaar, dankzij de wielertoeristen hier
het blijft een paard, heel speciaal!
(men met een minipaardje
)
)
Moest heel erg m'n best doen om niet in lachen uit te barsten.
achteraf kan ik er wel om lachen hoor
lijntjuhhh schreef:trickywonder schreef:ik rijd in westerntenue op een fjord met lange manen. in de winter compleet met schapenvacht over het zadel en zo'n lange waxjas. gister hoorde ik dat ze ons er zo leuk uit vonden zien samen. "moet je die fjord zien! dat ziet er leuk uit!" ook vragen veel mensen of ze mijn paard mogen aaien. Als we met de huifkar op stap zijn dan vragen veel mensen of we op vakantie zijn. ook maken mensen dan zomaar foto's bijv.
dat ze jou fjord nog als fjord herkennen.. ik rijd wel een op mijn verzorgfjord(met lange manen) door het dorp en dan vragen mensen(vooral kleine meisjes die net besmet zijn met het penny-virus) wat voor een ras het is. heb als verschillende dingen gehoord maar meestal denken ze toch dat het een haflinger is. als ik dan zeg dat het een fjord is krijg ik vaak te horen hoe dat kan want hij heeft immers lange manen.
wordt inderdaad ook vaak gevraagd of ze hem mogen aaien en een veel gehoorde opmerking is: wat een lief paard!
zetten ze toch altijd een stapje achteruit
*grijns*

Gingen gelijk wegrennen. Even later kom ik ze weer tegen en het eerste wat ze doen als ze de paarden zien is gelijk heel hard wegrennen
Zo grappig! Citaat:wat erg leuk is om te zeggen als mensen je paard willen aaien is: 'ja goed hoor, maar pas wel op! haar vader was namelijk een hengst!' zetten ze toch altijd een stapje achteruit *grijns*
)
)
(
, het andere paard is 1.73 ongeveer en die van mij 1.59/1.60 ofzo, net een PAARD dus
)
(juist, ruin en ruin
)