Nu heb ik voor nood een stukje land van de overburen in gebruik gekregen en daar mogen Eirian en Freddy op, Mambo en Kevin moeten voorlopig even aan de longe wnat ja, de oude omheining gaat plat dus los kunnen ze even niet meer.
Nu was het gistern tijd om Fredje en Eirian binnen te halen want ik was weer eens laat voor mijn werk, dus heb ik ze maar samen gepakt en dus ook samen de weg op.
Nu moesten we langs 2 van die heerlijke zwerf keien die er overigens op de heenweg ook al lagen en Fredje was ontzetted cool

Fredje stond een metertje verderop te wachten en keek mij echt aan met zo'n blik of hij wilde zeggen: o, das lekker, ga je er even fijn bij liggen, en ik dan? GGGGRRRRRRR
Met 2 pony's naar huis gestrompelt (gebeurde gelukkig bijna voor de deur) en eens naar mijn knie gaan kijken, daar zit nu dus een complete waterzak onder mijn knie schijf, knie is opengeschaaft, andere knie ook geschaaft, hand geschaaft en een dikke knokkel op mijn hand.
Bah, dat is nu toch al de 2e keer dat ik het asfalt van heel dichtbij bekijk en ik vind het niet meer voor herhaling vatbaar!!!
Fijn een paar dagen niet meer lopen, hoop wel dat het voor het weekend een beetje over is........