Een dagje paarden, verbrand(zon) en weer een nieuw verzorgpa

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ylva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-01 20:48

Vanochtend was ik wat later gaan voeren, ik was gisteren uitgegaan, wat geen excuus is natuurlijk, maar aangezien er vandaag ook een nieuw paard zou komen om half 2 en ik daar op moest wachten vond ik dat ik wel wat later kon komen.
Afijn paardjes gevoerd, en daarna ging ik buiten de drinkbakken schoonmaken, dat was namelijk hard nodig. Het zijn 2 grote betonnen bakken. Eerst met een emmer al het water eruit, koste wat tijd want ze zaten allebij tot de rand toe vol, daarna met een borstel en bezem de aanslag verwijderd, nagespoelt, en weer leeg geschept. En weer vol laten lopen natuurlijk, inmiddels waren mijn rug, en mn schouders erug verbrand, oeps dus.
Daarna binnen de drinkbakken schoongeschrobt, die waren er eigenlijk nog erger aan toe, jakkie, en stinken dat ze deden en dat terwijl ze vorige week nog schoon zijn gemaakt *zucht*. Afijn, nieuwe paard kwam aan, en hij is echt heel mooi Lovers donkerbruin, zwarte manen, en als je hem ziet lopen Kwijl , en dan te bedenken dat hij 10 jaar lang manegepaard was Verward Hij is nu 15, en ziet er geweldig uit, glanzend, geen holle/doorgezakte rug, en dat terwijl hij soms 10 uur op een dag liep. (vind 10 uur wel schandalig lang trouwens)
Normaal zijn we maar met 1 of 2 mensen tegelijk op stal, vandaag was eigenlijk iedereen er tegelijk, supergezellig, mn nieuwe verzorgpaard, of eigenlijk gewoon bijrijdpaard is ook een pensionpaard, er staan nu in totaal nog 5 pensionpaarden en 1 vakantiepaard bij ons, op dat ene nieuwe privepaard na en het vakantiepaard mag ik ze allemaal rijden wanneer ik zin heb Party!! ok, ik geef toe, eentje is van mezelf, en jammergenoeg zijn er wat pensionpaarden weg, maar naast mn heethoofdige nrps paard, en ponietje, heb ik er nu ook een halve knol bij om te rijden. Het is vrijwel zeker dat er een knol zit ergens in haar bloedlijn, als je haar ziet weet je waarom.
Ga morgen voor het eerst met haar naar buiten, ze is al een tijdje niet meer buiten geweest omdat haar eigenaresse niet zo goed durft, heb er heel veel zin in Party!! , ik denk dat ik nu maar wat ga aftersunnen, hoop dat het nog een beetje helpt *LOL*