Afijn paardjes gevoerd, en daarna ging ik buiten de drinkbakken schoonmaken, dat was namelijk hard nodig. Het zijn 2 grote betonnen bakken. Eerst met een emmer al het water eruit, koste wat tijd want ze zaten allebij tot de rand toe vol, daarna met een borstel en bezem de aanslag verwijderd, nagespoelt, en weer leeg geschept. En weer vol laten lopen natuurlijk, inmiddels waren mijn rug, en mn schouders erug verbrand, oeps dus.
Daarna binnen de drinkbakken schoongeschrobt, die waren er eigenlijk nog erger aan toe, jakkie, en stinken dat ze deden en dat terwijl ze vorige week nog schoon zijn gemaakt *zucht*. Afijn, nieuwe paard kwam aan, en hij is echt heel mooi

Normaal zijn we maar met 1 of 2 mensen tegelijk op stal, vandaag was eigenlijk iedereen er tegelijk, supergezellig, mn nieuwe verzorgpaard, of eigenlijk gewoon bijrijdpaard is ook een pensionpaard, er staan nu in totaal nog 5 pensionpaarden en 1 vakantiepaard bij ons, op dat ene nieuwe privepaard na en het vakantiepaard mag ik ze allemaal rijden wanneer ik zin heb

Ga morgen voor het eerst met haar naar buiten, ze is al een tijdje niet meer buiten geweest omdat haar eigenaresse niet zo goed durft, heb er heel veel zin in