Nou vind ik dat niet erg, maar die vrouw is nooit te bekennen op stal.

Dus ik was al een tijdje een beetje chaggie over de vrouw, ze kan toch best ook voor haar paard zorgen en die stal een paar keer in de week bijhouden? Lijkt me heel eerlijk toch..

Nou heeft haar paard al een tijdje een grote vochtplek/bult tussen de voorbenen. Vandaag waren we even met haar aan het praten (goh ze was een keer op stal) en vroegen we haar of ze dat paard al had verkocht, hij stond namelijk op internet.
Nee zegt ze, dat paard wordt niet meer verkocht. Waarom niet, vragen wij. Nou, hij is niet verkoopbaar zo met die grote vochtplek onder de voorbenen. Ja zegt ze 1 van jullie paarden was losgebroken en heeft hem waarschijnlijk over het schot van de uitloopstal getrapt.

Toen ze weg was, bedacht ik me ineens dat de staleigenaar eens bij dat paard stond en hij bij die bult aan het kijken was. Maar dat was een hele tijd terug en toen stond dat paard in een box.

Dus dat verhaal wat zij verteld klopt helemaal niet..

Daar kan ik me zo aan ergeren hè dat onze paarden beschuldigd worden.
Nu weet ik niet of zij dat zelf bedacht heeft of dat ze dat van de staleigenaar heeft, want dan zou dat wel een hele mooie zijn.
Laat die eigenaar eens wat vaker bij haar paard komen, dan weet ze ook wat er speelt, en niet zomaar iets zeggen wat niet klopt.

Ook wel eens last van zulke mensen op stal?