Pris reed dus gisteren in Odijk en vandaag moesten er ook nog een paar van onze club. En ook Suzanne moest rijden. Wij dus weer naar Odijk en het was weer net zulk lekker weer als gisteren (ben nu best verbrand in m'n nek...). Toen we aankwamen eerst maar eens op de startlijst gekeken naar welke ring we moesten, het enige wat we wisten was dat we naar een vos met een bles moesten uitkijken. Bij de B/L-ringen waren weinig mensen aan het losrijden. Prisca ontdekte dat er nog een losrijring lag achter de hoge heg, dus gingen we daar maar eens een kijkje nemen. We waren de heg nog niet om, of er kwam een vos met een bles aan die nogal heftig van ons schrok. Op het dekje stond de naam van een bedrijf in Soest. Pris en ik keken elkaar aan: 'Zou ze dat zijn?' In de losrijring liepen geen vosblessen meer, dus zijn we maar teruggegaan om aan dat meisje te vragen of zij toevallig Suzanne was. En ja hoor: de meeting was geslaagd!!!

Suzannes paardje Ozep is een mooie stevige vos die echt indruk maakt. Suzanne zit er ook heel rustig op en samen vormen ze een hele sprekende combinatie. Petje af trouwens voor Suzanne die meestal helemaal alleen met auto & trailer op concours gaat, zonder groom of ander gezelschap! Ook deze keer had ze dus weer een voorlezer nodig, en dat mocht ik zijn (hihi, heb de afgelopen jaren de nodige ervaring daarin opgedaan).
Beide proeven zagen er erg netjes uit, de eerste wat constanter dan de tweede, maar dat kwam ook mede doordat Ozep van achteren geen hoefijzers meer had en daar steeds gevoeliger op werd. De uitslag was aan de ene kant wel een verrassing maar aan de andere kant ook niet, maar dat mag Suzanne morgen zelf vertellen (als ze weer op haar werk kan Bokken).
Na de proef nog een hele tijd na staan kletsen terwijl we naar het Z-springen stonden te kijken. En toen kwam de prijsuitreiking. Maar zoals ik al zei, Suzanne mag zelf de rest van het verhaal vertellen.

Weer een leuke minimeeting erbij! Hihi, ik ga eens een lijstje maken van wie ik nu eigenlijk allemaal al IRL ken. Volgens Rieja en Zep moest ik toch zeker al wel kampioen Bokt-meeten zijn...