We reden om 12 uur weg van de manege lekker op tijd. Onze rubriek (5 personen van ZH)zou om 14 uur beginnen. Komen we daar aan horen we dat het een uur uitloopt

Om half 2 opzadelen dus maar komen we in de ring blijkt het nog een uur te duren

Nou dan maar de ring in veel gekleurde hindernissen en veel plubliek. Maar leys ziet maar een ding HINDERNISSEN KICKEN. Peter had me wel gewaarschuwd voor dit want hij kan zo stoppen. Dus goed doorrijden en stem erbij (taj heb ik moeite mee praten tijdens springen). Het parcours ging super jammer van die balk op 4 maar ja hij ging net iets te hard en daardoor te vlak. maar hij was goed te rijden hij wachte keurig en sprong heel makkelijk. Was helemaal blij

Tja dus door naar het progressief. Ik had dit niet gelopen omdat het parcours met lopen nog niet klaar was

Met dank aan mijn geweldige groom KARIN

En mayo voor het komen supporten het wandelen met Leys. En natuurlijk Marco die stond te filmen en weer studie materiaal voor me heeft hhihi

heb nu 7 winstpunten en we gaan nog even lekker door. Ik rij hem uit alleen voor een goede basis te leggen.
NU op naar De Meern. Voornruiters HERE WE COME.