De bak is vrij hard, dus greep ik de kans wel aan om in een binnenbak te rijden. Te meer omdat we al twee dagen niet meer hadden gedaan.
Andrew liep ontzettend lekker. Hij was redelijk voorwaarts na wat opstartprobleempjes waarbij ik de terechte kritiek kreeg mijn benen stiller te houden omdat het constante drijven (kloppen) slordig lijkt...
Daarna geen reactie meer over mijn drijven gehad...
Ik had hem voorwaarts neerwaarts lopen: opmerking "hand sluiten"

Weer die algemene opmerking tegen iemand "einde van de teugel aan de rechterkant van de hals, dat hoort zo"

Daarna met zit uitstrekken, oftewel drijven met de zit... Hmmm, Andrew is niet helemaal goed voor het been, maar ik heb bij mijn privelessen geleerd dat ik niet actief met mijn zit mag "meedrijven" dus ik hou het bij: mijn zit openen, en heel braaf gaat hij iets meer voorwaarts. (we rijden intussen zonder beugels in draf, en het lukt echt heel goed, aangezien ik een wandelende ramp doorzitten met beugels ben was ik heeeeeeeel gelukkig

Verder heb ik dat uur eigenlijk alleen nog de opmerking bij het wijken gehad dat ik een ophouding met mijn buitenhand moest maken omdat hij dan weg liep ovwer de schouder...
Ik vond het zo'n ontzettend kale, kille, niet motiverende manier van lesgeven! Geen feedback hoe hij loopt, of hij een beetje meer dit of dat moet, of dat hij juist keurig loopt... Geen enkel complimentje dat je goed zit, of dat je iets verbeterd hebt waarvan zij net had gezegd dat het iets anders moest...
Nee, op deze manier hoef ik eigenlijk geen les... Ik hoop dat mijn bijrijdster snel weer een andere instructrice krijgt (die hiervoor inviel gaf echt heel leuk, positief en motiverend les en in plaats van losse opmerkingen hielp ze je als iets moeilijk ging... Heeeel anders.
Mijn bijrijdster zou haar nog een keer vragen m priveles, en ik hoop dat ze dat dan vaker doet.
Ikzelf ben nog steeds op zoek naar goede instructie. Ik moet nog bellen met Carmen Grondsma, of zij nog plaats heeft, maar ik ben bang dat dat vastzit op vervoer... Ik heb mijn E-rijbewijs nog niet, en mijn vriend liets me vanavond al bijna stikken omdat hem gevraagd was over te werken plotseling, hij vond het niet zo erg...

Erg grote motivatie om dus snel mijn E-rijbewijs te halen, zodat ik desnoods even de auto van mijn ouders ofzo kan lenen om zelf te rijden.
Maar goed, ik heb vandaag weer even goed gevoeld hoe verschillend instructie kan zijn, en dit is niet echt leerzaam en opbouwend voor mijn gevoel!
Hoe zijn julie ervaringen met instructeurs?