Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) is verkocht aan een meisje hier op bokt. De rest.. geen idee.

Martine_R schreef:Hoihoi. Ik ken het grootste deel van deze pony's nog van Manege de Wolden. Toen het manege den Esch werd ben ik weggegaan.
Maar ik weet wel dat Donja (de moeder van Ilse) is verkocht aan een meisje hier op bokt. De rest.. geen idee.
Ik vrees voor Daisy eigenlijk, omdat ze al zo oud was. Voordat het manege den Esch werd, was ze getrapt in het land door een Belg, dit was aan haar rechtervoorbeen. Dit hebben we uitgebreid behandeld en begon eindelijk weer een beetje te genezen, tot de manege dus failliet ging.. Misschien dat ze daardoor kreupel was, omdat dit daarna nooit meer goed behandeld is.
Leuk paard
Het meest benieuwd ben ik waar Fellow is eigenlijk, die was eerder weg dan veel andere die na mijn idee op het eerste gezicht veel aantrekkelijker/vriendelijker zijn (niet dat Fellow niet lief is, maar je moest er best wel een band mee opbouwen) En omdat drie mensen gek zijn(waren) van Igor ben ik daar ook benieuwd naar. Maar om van de rest te horen hoe het nu met ze is, is natuurlijk ook wel leuk
Martine_R schreef:Ik zie in je profiel dat je vaak in de les op Taj Mahal rijdt, van Patricia?
Die heb ik twee jaar verzorgd, samen met Misty (dochter van Tinker Zwart) en nog een pony die daar toen stond. Later heb ik Misty nog ingereden, Taj Mahal was daar toen nog te jong voorLeuk paard
toevallig heb ik vanavond m'n laatste les van Patricia, echt zooo jammer..
maar wat grappig dat je haar verzorgt hebt wanneer was dat? xD
maar wie waren er nog meer zooooo verschrikkelijk in love met Igor dan? xD zijn het bokkers? dan zou ik graag vriendjes worden
ik heb ook al een topic speciaal voor Igor geopend en ga een zoekadvertentie op marktplaats over hem plaatsen en ga net zo lang door tot ik hem vind, en dan misschien kopen, als de eigenaar dat wil
ik wil hem zo graag weer zien.. als je iets hoort van em, laat me maar weten 
Marlyy schreef:pinokkio en ilsa staan op de manege waar ik sta!
ik kan evt. nog wel aan foto's komen

.