[WN] Interesse in clinic van Chris Cox in NL, DL en BE?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Splash

Interesse in clinic van Chris Cox in NL, DL en BE?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 22:32

de manager van Chris Cox heeft mij gevraagd ze te helpen met het eventueel opstarten van een clinic in Europa. Dus ik begin met het peilen van de interesse.

Wie zou er eventueel interesse hebben in een Horsemanship Clinic van Chris Cox. Hier in Amerika is hij GROOT succes! Meervoudig winnaar van 'road to the horse' en andere evenementen. Hij heeft gewoon een geweldige manier ontwikkeld om met paarden om te gaan. Consequent maar niet hard met veel grondwerk en rijtechnieken. Allround horsemanship voor iedereen dus.

Ik heb ze verteld dat het onderhand eens tijd werd om wat paarden en mensen harten in Europa te gaan veroveren met zijn geweldige paarden kennis.

Als jullie met z'n allen eens rond kunnen vragen of er serieuze interesse is zou dat al een begin kunnen zijn.

Dit is zijn website www.chris-cox.com

Marije_jiplover

Re: Interesse in clinic van Chris Cox in NL, DL en BE?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 09:27

WN-AM-->WN-EV

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 17:51

Ik zou wel belangstelling heben, vindt Chris Cox wel 1 van de beste clinic gevers uit de VS. He je wat meer info, zoals onderwerpen die tijdens de clinic ter sprake zouden komen, kosten voor deelname of voor toeschouwer, etc?

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 18:51

Op de website kun je al veel gegevens vinden over de 3 daagse clinic. Ik weet niet of ze al een prijs in gedachten hebben en daar zal ik achter aan gaan.
Ik denk dat de onbekendheid van Chris Cox in Europa een beetje een probleem gaat worden. Hij wil 20 deelnemers per clinic en dan een aantal achter elkaar. Ik weet niet of dat gaat lukken.
Hulp vanuit iedere hoek is welkom.

Woody2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 08:19

Als hij het ook intressant vind om clinics te geven aan beginners op het westervlak dan zou ik ook zeker wel intresse hebben!

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 08:42

ja dan zou ik misschien ook wl intresse hebben, ligt er wel aan wanneer en wat de kosten worden. zit namelijk op school

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 11:29

Zou wel voor een lokatie kunnen zorgen wellicht.

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 15:54

Ik weet niet zozeer wat zo'n clinic inhoud en of het aan de hand ook kan??Mijn jonge is nl nog niet onder het zadel maar wil wel graag met hem meedoen om hem te laten wennen aan andere paarden en werken in groep.
Wordt er dan ook een clinic georganizeerd in Belgïe?Dat is wat korter bij de deur Cool

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 10:19

Ik heb wel interesse, heb hem aan het werk gezien op Paint World Show in 2005. Houdt me maar op de hoogte voor clinics in Nederland of evt. Duitsland niet te ver over de grens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 12:00

Ook hier zéker wel interesse. Qua locatie zou een centrale plaats in NL ideaal zijn, dan trek je de meeste mensen! Eventueel daarnaast in t Noorden en Zuiden een plek, maar vooral centraal!
Ik wil je eventueel wel helpen met locaties zoeken etc.

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 14:12

Als je de Belgen er meteen bij wilt betrekken is het zuiden natuurlijk zeker een optie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 14:34

Maar dan zullen veel mensen vanuit de noordelijke helft van NL niet komen. Beter is dus een paar lokaties.

Splash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-08 21:01

Manager wil een 5/6 daagse clinic organiseren met minimaal 20 deelnemers. Een betere optie lijkt mij een 3 daagse introduktie clinic voor beginning/intermediate ruiters omdat hij nog niet zo bekend is in NL/Europa. Op deze manier kunnen mensen deelnemen met eigen paard of als toeschouwer komen en kennis maken met de horsemanschip van Chris Cox. Mensen kunnen boeken, dvd's en trainings materiaal aanschaffen en vanaf daar zal het van zich vanzelf rond spreken en zou hij de volgende komst naar Europa zeker meerdere clinics vol kunnen krijgen. Ik denk dat zo'n 6 daagse clinic te hoog gegrepen is. Meeste mensen zullen het te duur en te lang vinden voor iemand die in Europa nog grond moet winnen.
Wat denken jullie?
Hulp bij het vinden een lokatie is altijd welkom. Liefst met stallings mogelijkheden. Bedankt voor alle pb's die ik hierover al heb gehad.

RobertCarl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 21:40

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 10:08

Het mooiste is al je dan een centraal gelegen locatie zou kunnen gebruiken. Een idee is misschien Stal Groenendaal in Bunschoten; redelijk centraal, 2 binnenbakken en volop stallen. En voor veel mensen bekend en goed bereikbaar.