We kwamen toen op het idee om een tekening te laten maken door Natascha. En dit alles in het geheim. We zochten de mooiste foto van Beer uit, en een zinnetje, wat uiteindelijk geworden was "You Know I'm Shining Down On You From Heaven". Helaas had Brenda dat iets verkeerd doorgegeven en was het geworden: "I Know You're Shining Down On Us From Heaven" (zo staat hij eigenlijk in de text van een liedje) Maar alsnog super natuurlijk.

Zaterdag kwam Brenda naar ons toe, en ze zei dat de tekening waarschijnlijk zaterdag aan zou komen over de post. Zondag gingen wij toch Brenda naar huis brengen, en aangezien Amy daar vlakbij woont, konden we gelijk de tekening geven. Daar was ik wel heel blij mee, omdat anders Brenda in haar eentje de tekening moest geven en ik er toch ook wel graag bij wilde zijn.

En inderdaad, zaterdag middag was de tekening bij Brenda thuis aangekomen. Dus zondag ochtend op naar Lelystad.
Amy was maandag jarig, dus gelijk een leuk kadotje van ons voor haar verjaardag.

We stonden aan de deur maar helaas deed er niemand open! Dus we waren hartstikke bang dat ze nog lagen te slapen.

Dus even naar achter gelopen, naar de stallen. Misschien dat daar iemand was. Maar niemand te zien helaas! Alleen een hele knappe Melano met knotjes er nog in, en een lieve Furie.

Toen liepen we maar weer terug naar voor, en toen riep de vader van Amy uit het raam dat Amy er aan kwam.
Dus wij wachten en daar was ze.

Helaas konden we niet zo lang blijven, maar het was erg gezellig!! Ik hoop dat Amy het ook een beetje leuk vond.
Via die weg wilde we toch laten weten dat we aan haar denken en met haar mee leven.

Beer, R.I.P. we zullen je nooit vergeten!

Amy, ik hoop dat je het leuk vondt!

En nog een keer, Natascha, heeel erg bedankt voor die mooie tekening!