We waren druk aan het kletsen, terwijl we over het dijkje heen reden met aan 1 kant een sloot...niks aan de hand todat...een groepje kinderen het leuk vond om rotjes af te steken

Toen maakte Bassie een zijsprong bijna de sloot in...stak ie nog een rotje af en voordat ik kon ingrijpen (was alles aan het proberen zodat we niet in de sloot zouden eindigen) galopeerden we de dijk over. Toen we bij een stuk gras kwamen kon ik hem op de volte trekken en gelukkig stopte hij vrij snel.
Samier was overigens niet geschrokken die liep hoogst verbaast naar Bassie te kijken toen Sera achter mij aankwam

Wij weer verder...de dijk was halverwege afgesloten dus moesten we een omweg maken over de straat. Staat een rij geparkeerde auto's, maar ik had niet gezien dat er eentje weg wilde...precies op het moment dat wij voorbijliepen startte hij zijn auto, Bassie sprong met 4 benen de lucht in van schrik

Op de terugweg gooide hij plots zomaar zijn kont de lucht in, ik weet nu nog steeds niet waarom maar ja het zal wel

Verder is ie heel lief hoor