Paar weken geleden volledige checkup gekregen ... jicht was het niet, reuma ook niet en mijn Bechterwef- beestjes (al wel fout geschreven zijn) waren ineens lager dan normaal. Bloed getrokken, de hele reutemeteut dus gedaan

De dokter is er dan ook niet uit of het nu mijn botten zijn, mijn zenuwen of nog iets anders ...
Maar ik zit ondertussen dus al een dikke twee maand met klachten en ben ik de meeste dagen gewoon pijnlijk tenzij ik me gek slik aan pijnstillers, maar daar wordt ik dikker van en zo verschrikkelijk sloom + afkickverschijnselen dus die kant wil ik niet meer op.
Iemand ervaring met zo natuurlijke dingetjes? Slik nu gewoon af en toe een Bruffen (stuk of 4 per dag).
Had vandaag willen gaan kijken bij mogelijk nieuw verzorgpaardje en dat kan nu dus echt niet doorgaan, kam amper uit mijn bed en hier nu zitten is ook niet ideaal ...
Ik ga maar terug in mijn bedje kruipen ofwel beetje op de grond liggen ... en dan dadelijk toch maar naar de les strompelen, al goed dat de aula hier 200meter verder maar is ...
Ja ik ben nu heel erg zielug, maar weet niet wat anders te doen