Ik ben op zoek naar iemand (of iemanden

Ik wil vast ervaring gaan opdoen met werken/"wonen" in het buitenland, voor als ik later groot ben en 2 jaar geleden vertelde de eigenaar van die manege in Frankrijk me, dat ik maar moest komen, als ik wilde komen werken dus dit lijkt me wel een goede kans om te testen of ik wel geschikt ben voor het buitenland.
Het is nog niet voor 100% zeker of het door kan gaan, maar het kan zeker niet doorgaan als ik niet iemand vind die mee wil. Ik mag namelijk van mijn ouders niet alleen naar Frankrijk reizen (ik zou dan over Parijs moeten en mijn ouders vertrouwen dat niet) vandaar dat ik iemand zoek die mee wil om slachtoffer te zijn.
De manege ligt in het noordwesten van Frankrijk, in Bretagne. Het plaatsje heet La Feillée en ligt in de buurt van het iets grotere plaatsje Huelgoat. De eigenaar is Nederlands, maar heeft een Franse vrouw
Het werk zou bestaan uit het uitmesten van stallen (er zijn maar 6 stallen, dus zoveel werk is het niet), het zadelen en verzorgen van paarden, eventueel bijspringen in de gîte (herberg) en nog andere klusjes. In de buurt zijn nog heel veel bezienswaardigheden en er is de mogelijkheid om een trektocht te paard te maken.
De paarden die er staan zijn o.a selle français, anglo-arabieren en bretonse trekpaarden
Wie o wie wil er een paar weken met mij opgescheept zitten en tegelijkertijd veel van een super mooie omgeving zien.
(nogmaals, het is nog niet voor 100% zeker dat het door kan gaan, maar ik ben wel alvast aan het kijken of ik iemand kan vinden die hier ook zin in heeft

*edit* ik heb geprobeerd er foto's bij te zetten, maar die zijn zo groot, dan wordt alles uitgerekt, voor de foto's moet je dus maar pb'en