Dat werkt altijd prima, en zo ook gister. Alleen de paardjes waren erg fris, en Imker besloot dat het tijd was voor wat ochtendgymnastiek... Na een kwartiertje warmgedraafd te hebben, was het tijd voor het betere gebruik van rug en achterbeenspieren. De naam van deze oefening was: Hoe-bok-ik-het-vrouwtje-met-een-sierlijke-boog-van-mijn-rug-af.

Na ettelijke pogingen zonder het beoogde resultaat, ging Imker over op een andere tactiek: Papa-was-een-renpaard-en-dat-kan-ik-ook!!!

Als een randdebiel ging Im de vlakte over, ik bleef plakken, maar mijn rug had het zwaar te verduren gehad van de eerdere bok(t)partij... Auwa!
De mensen in de bossen moesten echt soms achter een boom gaan staan, want daar kwamen wij aangescheurd zonder rem.
Al met al zijn we meer als 2 uur in de bossen geweest, Imker heeft zijn energie weer kwijt gekunnen en ik had vandaag last van mijn rug. Het gekke is dat Imker echt een superconditie heeft, want hij was echt bijna niet nat en stond niet zo te pompen als het paard van Desiree. Imker's oren zullen vandaag wel spierpijn hebben gehad, die prijkten gister de hele ochtend pal naar voren, zo'n lol dat hij heeft gehad.
Tijdens de les vandaag liep hij echt super, en je zou nooit denken dat dat lieve paardje in de bak, gister mij probeerde te lanceren omdat ik niet hard genoeg wilde naar meneer zijn zin

Ik heb toch echt gewoon een supergek, maar superlief paard