Nu dan toch mijn boktnaam veranderd, Slik!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Iriscope

Nu dan toch mijn boktnaam veranderd, Slik!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-08 12:10

Na heel lang twijfelen heb ik dan toch mijn boktnaam veranderd. Voorheen was ik dus bekend als MissVicky
Ik vond het echt moeilijk om te doen omdat Vicky mijn eerste eigen paardje was en ze helaas is verongelukt.
Daarna heb ik Joy gehad en het nooit durven veranderen omdat het naar mijn idee "niet eerlijk"was tegen over Vicky.
Joy staat gelukkig bij twee hele lieve meiden nu en heeft het daar prima naar zijn zin.
Nu met Babel maak ik een hele nieuwe start en wilde ik ook mijn naam veranderen. En het stomme is, al die tijd heette ik MissVicky en heb ik er geen traan extra om gelaten. En nu ik mijn naam veranderd heb naar Babel moet ik steeds weer slikken als ik het zie staan. Terwijl ik het net pas heb gedaan en er ook heel blij om ben. Maar toch moet ik nu ineens weer aan mn meisje denken.
Hebben jullie ook je naam veranderd en toen daar tegelijkertijd blij om geweest maar ook moeite mee gehad?

youngster

Re: Nu dan toch mijn boktnaam veranderd, Slik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 17:41

[HK]-->[PP]

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:36

Ik heb mijn naam nooit veranderd, maar ik kan me toch wel voorstellen dat het even moeilijk voor je is hoor. Je hebt (denk ik) toch een beetje het idee dat je het hoofdstuk definitief afsluit en haar als het ware 'uitwist' door het veranderen van je naam...
Je paardje blijft echter altijd bij je, misschien niet op bokt, maar zeker in je hart Ja

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:38

Kan me heel goed voorstellen dat het even slikken is voor je.
Heb het gebeuren rondom Vicky natuurlijk van redelijk dichtbij meegemaakt.
Enne, ff offtopic, nu je toch dichterbij woont moeten we maar weer eens n keertje meeten. Haha!

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:40

Jaa toch een klein beetje
omdat mijn vorige boktnaam verwees naar een vroeger lievelingspaardje van me waar ik nogal aan gehecht was Knipoog

maar kan me ook goed voorstellen dat het voor jou echt even zwaar was..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:41

ik snap wel dat je het vervelend vind, ik kan de fotos van mijn overleden katten gewoon niet uit mijn telefoon verwijderen, ookal staan de fotos ook op de computer...heb er een schuldgevoel bij