Uitgemest, opgezadeld... lekker lege bak... en ja hoor, op het punt dat ik wil opstijgen... gelijk nog 4 man in de bak. En dan ook nog 2 Z ruiters, dan voel ik me al helemaal zo knudde... Maar desondanks... gewoon lekker rond en ontspannen gereden. Goed, regelmatig tempo, wat al zeker een hele voortuigang is... Lijkt erop dat mijn lessen toch nog ergens goed voor zijn, buiten me heel snel heel arm maken

Beetje stap naar draf en terug overgangetjes geoefend. Stap naar draf gaat dus echt super... even beentje aanleggen en hij draaft mooi netjes en rond aan... terug is wat problematischer, maar dat ligt waarschijnlijk grotendeels aan mij. Weer iets om aandacht aan de besteden in mijn les... lijst wordt steeds groter

Toen nog even aan een lang teugeltje uitgestapt op het pad, wat dus ook echt onwijs goed ging, ook met paarden in zicht in de verte en zo... Als ik met hem aan de hand in het bos wandel wil hij zich daar nog wel eens over opblazen... maar hij was nu waarschijnlijk moe

Binnenkort maar weer eens een rustig bosritje proberen... kijken of hij dat kan doen zonder Skippy imitaties...
Maar dus totaal... echt super... ben weer veel te trots op mijn paardje...
En yep, ik ben inderdaad bevooroordeeld