Na de aankomst van Naz en Death_Squad hebben we eerst wat gedronken met een kano

Laiser stond heerlijk in de wei te genieten van het mooie weer. Heel braaf begroette hij Naz. En natuurlijk meteen even kijken of ze wat eetbaars bij zich had. Zo in de wei vond Naz niet dat Laiser niet echt op Ironique leek. (En Laiser was toch wel flink wat groter

Maar toen we op stal zijn deken er af haalden, had Laiser toch wel iets weg van Ironique. Nadat Naz en ik onder het toeziend oog van Death-Squad Laiser gepoetst hadden, vertrokken we naar de binnenbak.
Death_Squad maakte nog even een foto van mijn opstijgen. (Dat doe ik namelijk met een krukje

Ik merkte dat Laiser voor zijn doen al weer helemaal de oude was, hij werd behoorlijk energiek tijdens het rijden. Maar hij bleef wel braaf, dus was het goed. Hij gaat ook steeds fijner rijden.
Nadat ik wat gereden had, klom Naz er ook nog even op. En het rijden had wel wat van Ironique weg vertelde ze me. Het was voor mij leuk om eens iemand anders op hem te zien rijden. En ik zag dat Naz met dezelfde dingetjes zat als ik tijdens het rijden op Laiser. Zij merkte ook op dat Laiser zich behoorlijk sterk kon maken.
Daarna vroeg ik of Death_Squad ook nog wilde rijden en dat wilde hij wel. Hij is de eerste man die sinds dat Laiser van mij is op hem rijd. En al heel snel had ik in de gaten dat dat goed ging. Laiser leip lekker ruim. Sterker nog ik vroeg Death_Squad om eens een middendraf te rijden, omdat ik daar behoorlijk mee worstel om die er goed uit te krijgen (en ik had het vermoeden dat dat juist bij Death_Squad wel eens zou kunnen lukken) En Ja hoor na wat proberen en aanvoelen kreeg Death_Squad Laiser in de middendraf die ik graag ook nog eens zou willen rijden. Ik stond echt te kijken van "wow is dat Laiser".
Dit was zou fijn voor mij want nu kon ik vragen hoe dat ik dat moest aanpakken. Ik ben toen terug op Laiser gaan rijden en heb aanwijzigingen van Death_Squad gehad over hoe ik dit nu aan moest pakken. En ik geloof dat we al een paar pasjes voor elkaar kregen. Nog lang niet zoals bij Death_Squad, maar ik weet nu hoe ik er aan moet werken. Dus nogmaals bedankt Death_Squad!

Krotom het was een gezellige (en voor mij ook leerzame

En antwoord op de vraag of Laiser en Ironique nu op elkaar lijken? Daar kan Naz het beste antwoord op geven.
En van mij krijgen jullie dat als ik een keertje naar Drachten ga. (Maar of dat dat wel zo slim is met een oudere auto