Dit is zo'n beetje het verhaal van mij en Lars. Dit was een opdracht voor CKV en ik wilde het graag met jullie delen. Als het hier niet goed staat, mijn excuus.
Lars ik mis je! Al vanaf de dag dat je verkocht was mis ik je. Zelfs nu, 2 jaar later, heb ik nog steeds tranen voor je!
We hadden zo’n fijne tijd samen. Waarom hebben ze dat van ons afgenomen? Waarom? Kamp 2006, het was gewoon perfect! Ben van je afgevallen, maar dat maakte mij niets uit. Je stond op mijn tenen, maar zelfs dat nam ik voor lief. Je trooste mij als ik verdriet had, je likte mijn handen af als daar net een brokje op lag, je vond het niet erg dat ik bij je in de stal bleef, om me te verstoppen omdat we verstoppertje spelen. Nu ben je waarschijnlijk ergens bij een boer en loop je voor de kar. Waarom kan ik niet meer bij je zijn? Dit is Against all Odds van Phil Collins. Elke keer dat ik dit liedje luister, moet ik weer aan jou denken. Aan de fijne tijd met jou, en beginnen de tranen weer op te komen omdat ik je zo ontzettend mis.
How could I just let you walk away?
Just let you leave without a trace.
When I stand here taking every breath
With you, ooh ooh.
You’re the only one who really knew me at all.
Jij was de enige die me niet uitlachte als ik iets stoms had gedaan. Jij was de enige die luisterde zonder dat je erdoor heen praten. Hooguit dat je je neus een keer in mijn zak stook, op zoek naar iets lekkers! We hebben samen wedstrijden gereden, waar we veel lol in hadden. We hebben gesprongen, alhoewel, meestal reed jij gewoon dwars door de hindernis heen. Met kamp hebben we je geverfd, je was net een bonte koe! Iedereen vond je vervelend, vond dat je veel trok. Maar zij wisten gewoon niets van jou. Bij mij was je nooit zo vervelend. Ik kon altijd heerlijk op je rijden.
If I could say with tears
How much that I love you
How much that I miss you
I would cry till the end of time
My love for you, is true.
Ik heb dit gedichtje voor jou geschreven. Ik moest iets doen nadat ik van mijn vriendin hoorde: “je vind het zeker heel erg, dat Lars weg is?” Ik wist toen nog niet eens dat je verkocht was! Ik heb de hele dag gehuild om je lieverd. De stal die ooit van jou was, is voor mij niet meer hetzelfde. Ik houd zoveel van je, ik wil je terug. Er vallen nu tranen op mijn opdrachtenboekje. Dit verhaal over ons, ik moet het nu schrijven voor CKV, het is een opdracht. Maar dit verhaal. Dit is niet mijn verhaal. Dit is ons verhaal.

Groetjes, Marjoow.