Verslag van de Katja clinic!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 14:34

Ik vond het ook net als Suzan erg leerzaam als toeschouwer. Katja legde alles heel goed uit en ook duidlijk te begrijpen. En die Nashville... *KWIJL* Wat een paard zeg! (ben sowieso wel weg van bont)

Katja en Belker bedankt voor de leuke en leerzame dag! Toppie hoor!

AntoinetteJarig

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 14:54

Leuk om te lezen en om te zien!!
Ik heb gelijk de foto's erbij bekeken om een beter idee te krijgen.

Als jullie nog een keer naar Katja gaan wil ik misschien ook wel eens mee. Als Katja dat natuurlijk ook goed vind. Ik ben wel heel benieuwd!!
Het probleem is alleen dat het vervoer voor ons niet zo makkelijk is. Mijn vader is de enige die met trailer mag rijden en die werkt nog wel eens!!

Maar ik zou graag een keer meedoen als er een volgende keer komt!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 16:15

Foto's en verslag van mij komen morgen *LOL* maar het was erg leuk en leerzaam Haha!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 16:16

Foto's en verslag van mij komen morgen *LOL* maar het was erg leuk en leerzaam Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 16:41

waarom heb ik dit nou weer moeten missen... Frusty eigenlijk pipo d'r schuld die hoort dit soort dingen voor me bij te houden! Tong uitsteken even de foto's kijken hoor...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 17:54

SuperPepeijn schreef:
waarom heb ik dit nou weer moeten missen... Frusty eigenlijk pipo d'r schuld die hoort dit soort dingen voor me bij te houden! Tong uitsteken even de foto's kijken hoor...


Jajaja, nu zou het lekker worden, ik je secretaresse worden????? Hmm, was het zelf ook vergeten tot lov het me vrijdagnacht vertelde.

Twinkelbell

Berichten: 1187
Geregistreerd: 06-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 18:01

Het was een leuke dag! Ik ben nog nooit op een bokt meeting geweest...Verder vond ik het wel leerzaam en nieuwe mensen leren kennen, het geeft meteen kriebels om weer met je paard aan de slag te gaan. Ook werd er goed voor de innerlijke mens gezorgd!

Belker & Katja, wat mij betreft is het voor herhaling vatbaar! Complimenten voor de dames!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:07

geweldig hoor,leuke verslagen en prachtige foto's,vooral toch die ozep weer hoor,net bert alleen dan gespierder Kwijl *LOL* cas is ook erg leuk en eusebio mag er ook wezen! Tong uitsteken

Katja heb je geen zijn om een keer een clinic in 't noord/westen(nabij alkmaar)te geven,zoveel positieve reacties!ben nu wel heel benieuwd hoor,zijn vast meer bokkers hier die dat wel zouden zien zitten,toch????

Of is er nog een andere bokker meer in de buurt die ook op zulk niveau een clinic kan geven,ik stel mijn bak beschikbaar hoor!
boktmeeting!

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:14

Organiseer maar hoor ik kom wel lesgeven. En neem wel een paar demonstratiepaarden mee.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:28

Klinkt echt super zeg! Volgende keer wil ik oooook Tong uitsteken.

Merilyn, wat gaaf dat het zo goed gaat met je Ro! Dus ze kan nu normaal met de trailer mee begrijp ik?

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:37

meen je dat,leuk zeg,wat voor kosten zitten er dan voor de rijders aan als ik vragen mag?
Ik wil zowieso rijden met bertje en miranda b met sandor misschien ook wel,nou bokkers van noord holland en omstreken degene die willen,graag melden bij mij.word dan in maart of april als het weer wat beter is want dan kunnen eventueele trailer op het land heb niet zoveel oprijlaan namelijk,voor verkoelingen worden dan wel gezorgd,dan wel allemaal in bijpassende outfits he!om sjuimpje een plezier te doen en trouwens ben zelf ook fan van hoor heb zelf ook heel aantal bij elkaar passende outfits!
Dus geintresseerde bokkers bij mij melden via pb!!
wel doen he

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 21:38

Het klinkt ontzettend leuk! Jullie hadden trouwens geluk met het weer! Haha!

Ik hoop dat er nog eens zoiets georganiseerd kan worden en dan op een zondag. Want dan doe ik namelijk ook heel graag mee.
Maar hoe werk jij je paarden nou precies los, rij je ze bijv. diep en rond?

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:00

Afbeelding

Deze foto geeft het wel goed aan waar ik heen wil ronding in de hele bovenlijn maar niet zo rond als het "Anky en Sjef systeem".

Foto met dank aan Von.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:07

Bij wie "leer" jij katja als ik vragen mag Verward

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:12

Ik leer bij Marcel Schoenmakers Wouter.

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:24

paulanda schreef:
meen je dat,leuk zeg,wat voor kosten zitten er dan voor de rijders aan als ik vragen mag?
Ik wil zowieso rijden met bertje en miranda b met sandor misschien ook wel,nou bokkers van noord holland en omstreken degene die willen,graag melden bij mij.word dan in maart of april als het weer wat beter is want dan kunnen eventueele trailer op het land heb niet zoveel oprijlaan namelijk,voor verkoelingen worden dan wel gezorgd,dan wel allemaal in bijpassende outfits he!om sjuimpje een plezier te doen en trouwens ben zelf ook fan van hoor heb zelf ook heel aantal bij elkaar passende outfits!
Dus geintresseerde bokkers bij mij melden via pb!!
wel doen he

Ik doe mee !!Maar dat wist je al Knipoog Haha!

AntoinetteJarig

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:46

Zoals mijn eerdere bericht al melde, zou ik graag eens meedoen!!

Mer1980

Berichten: 18877
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 22:59

paulanda schreef:
meen je dat,leuk zeg,wat voor kosten zitten er dan voor de rijders aan als ik vragen mag?
Ik wil zowieso rijden met bertje en miranda b met sandor misschien ook wel,nou bokkers van noord holland en omstreken degene die willen,graag melden bij mij.word dan in maart of april als het weer wat beter is want dan kunnen eventueele trailer op het land heb niet zoveel oprijlaan namelijk,voor verkoelingen worden dan wel gezorgd,dan wel allemaal in bijpassende outfits he!om sjuimpje een plezier te doen en trouwens ben zelf ook fan van hoor heb zelf ook heel aantal bij elkaar passende outfits!
Dus geintresseerde bokkers bij mij melden via pb!!
wel doen he


Ik ga mijn paard niet inwikkelen in allerlei setjes, maar als dat verplicht is kan ik helaas niet komen. Zo niet dan wil ik wel. Mits ik die datum kan dan.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 23:02

Het was een geslaagde dag al zeg ik het zelf Haha! Vond het erg gezellig en heb me goed vermaakt. De clinic was best hard werken maar dat was niet erg, ben vandaag hard aan het oefenen geweest om mijn "duimen recht op" te houden Marijke en Diana bedankt voor de gezellige en leerzame zaterdag Knipoog

Hieronder volgen wat foto's die Prima heeft gemaakt...............helaas niet allemaal even scherp maar ik wilde ze jullie niet onthouden Haha!

Wat vooraf foto's
Afbeelding

geintresseerde blikken......
Afbeelding

Ondertussen lekker aan een bakkie koffie en kijken naar al die zwetende en hardwerkende combi's
Afbeelding

Ik met Nappes die uiteindelijk toch wel redelijk beledigd was toen ie merkte dat het geen bosrit werd maar een uur behoorlijk rijden in een bak\:D
Afbeelding

Merilyn in de bocht.....(de kwaliteiten van Prima's foto's kan te wensen over laten!)
Afbeelding

Met z'n drieen op de foto
Afbeelding

Von zwaar geconcentreerd Knipoog
Afbeelding

The all mighty Ozep Haha!
Afbeelding

Hierna zag Ozep Prima in de bosjes staan en kregen we een grappig sprongetje te zien }> wat Prima overigens niet eens heeft gemerkt
Afbeelding

Belker die Prima fotografeerd en visa versa
Afbeelding

En last, Nappie in het stalletje van Marijkes Pony, die tijdelijk van stal naar trailer moest wisselen om Nap even te kunnen bergen. Overigens heeft Nap heerlijk hooi gegeten van Marijke Vork
Afbeelding

MirandaB

Berichten: 3344
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Schellinkhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-03 23:22

Merilyn"]
[quote="paulanda schreef:
meen je dat,leuk zeg,wat voor kosten zitten er dan voor de rijders aan als ik vragen mag?
Ik wil zowieso rijden met bertje en miranda b met sandor misschien ook wel,nou bokkers van noord holland en omstreken degene die willen,graag melden bij mij.word dan in maart of april als het weer wat beter is want dan kunnen eventueele trailer op het land heb niet zoveel oprijlaan namelijk,voor verkoelingen worden dan wel gezorgd,dan wel allemaal in bijpassende outfits he!om sjuimpje een plezier te doen en trouwens ben zelf ook fan van hoor heb zelf ook heel aantal bij elkaar passende outfits!
Dus geintresseerde bokkers bij mij melden via pb!!
wel doen he


Ik ga mijn paard niet inwikkelen in allerlei setjes, maar als dat verplicht is kan ik helaas niet komen. Zo niet dan wil ik wel. Mits ik die datum kan dan.
[/quote]

Natuurlijk is het niet verplicht !! Dus je bent welkom hoor..pb paulanda dan even. dan kunnen we eventueel een nieuw topic openen.

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 00:13

nee joh is natuurlijk niet verplicht,ben je mal.
Ik heb nu verder een topic geopend bij boktmeetings dus als er geintresseerde zijn daar melden!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 02:31

regine schreef:
Trouwens de complimenten aan Napoleon voor haar cap!


Ik had ook een cap op!!! Tong uitsteken

Belker

Berichten: 15325
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 09:10

Met dank voor de foto.
Het was inderdaad heel gezellig. Ben blij dat iedereen het leuk heeft gehad. ik ga vandaag het geld overmaken naar Bart. We hebben meer opgehaald dan wat er berekend was. Dat is mooi meegenomen. In totaal hebben Katja en ik 167 euro opgehaald.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 19:48

Nou hier mijn verslag!! Ik was s' morgens al vroeg in de weer totdat ik te horen kreeg dat de auto van mijn vader weg zou zijn... Frusty heel fijn..ik had dus geen vervoer..ik als een gek aan het regelen gegaan, omdat ik er wel heel erg graag bij wou zijn..gelukkig konden we een auto van iemand anders lenen dus het probleem was opgelost..
Daar aangekomen was Katja aan het rijden op haar bonte, en die kan best wel erg mooi lopen .. jammer genoeg heb ik niet alles kunnen zien omdat we vrij laat aankwamen..
Maar we konden wel snel op gaan zadelen en los gaan rijden en ons gaan voorstellen..
Daarna konden we lekker gaan rijden, en aisha had net als Ozep af en toe last van een aanval.. Scheve mond maar daarna was ze gelijk een stuk losser en konden we weer doorgaan waar we mee bezig waren..

Ik kreeg commentaar op mijn handen (en terecht) dat ik ze meer naar voren moest houden, dat is dus het nadeel als je al een tijdje geen les meer hebt gehad..en dat ga ik vanaf nu dus ook maar weer snel nemen, ik schaamde me dood, maargoed, verder heb ik heel fijn gereden en heb ook van katja gehoord hoe ik Aisha met haar kont op de hoefslag kan houden op de linkerhand, dat deed ze dus niet echt makelijk, behalve als je al een uur hebt gereden..
Verder was het natuurlijk wel weer gezellie, en tot mijn grote spijt heb ik niet met iedereen lekker kunnen kletsen, wat wel mijn grote hobby is..
Maar het was zeer zeker voor herhaling vatbaar, en wil hierbij dan ook Katja en Belker bedanken voor hun moeite en inzet!! Het was TOP!!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 22:55

Ahh Nap op die foto´s van jou sta ik net iets te vaak! *Shame*