Paard: Devon, Tinker, 5 jaar, nu ongeveer anderhalf jaar onder het zadel.
Ik: Evelyne, recreatieruiter, 29 jaar, 6 jaar bij een manege gereden, toen 15 jaar niet gereden en nu sinds een jaar of 5 weer recreatief aan het rijden. Devon heb ik zelf mee beleerd onder het zadel, voor mij de eerste x dat ik een paard mee zadelmak heb gemaakt en beleerd, met begeleiding erbij.
Onderstaande foto's zijn gemaakt tijdens het Koudbloedevenement in Velden (13 september 2008)
Ben nog niet zo lang aan het springen met Devon, tijdens deze wedstrijd was het voor ons beider de eerste x dat we een parcoursje sprongen, Devon had nog nooit een parcours gesprongen maar ik ook niet, dus beide lekker groen, maar des te gemotiveerder met z'n tweetjes.
Parcours is 60 cm en zijn 10 hindernissen waarvan 1 dubbelsprong.
er waren 7 deelnemers in de categorie 60 cm, we zijn 4de geworden
Het meiske wat laatste was geworden is er in de 1ste manche vanaf gevallen en 2 andere hadden een aantal weigeringen.
Devon heeft niet geweigerd, dat komt niet voor in zijn woordenboek
er waren 2 manches, de eerste manche hadden we 5 balken en de tweede manche 4 balken.
dat voor de eerste keer parcours vind ik een nette prestatie.
Het parcours hebben ze laten staan voor een week later, tijdens de les hebben we nog een keer parcoursje gesprongen met een aantal hindernissen op 70 cm, toen hadden we 3 balken eraf, er zit dus duidelijk progressie in
Tips, commentaar en adviezen zijn van harte welkom, denk er aub wel aan dat het voor ons beide de eerste keer parcours was

Mijn profielfoto op hyves

Gaat die nou weigeren????

Nee hoor

en alles blijft ook nog liggen ook
! maar denk er wel aan om niet voor je paard uit te springen, en je hakken uit te drukken..

jaja, ze bestaan