't Peerdenspul Havelte

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xyris

't Peerdenspul Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 15:42

9 jaar geleden nu heb ik in de vakantie die in februari valt met een paard vriendinnen op 't Peerdenspul gereden, ik heb er serieus een ge_wel_di_ge week gehad en heb er misschien wel de mooiste herinneringen van heel mijn leven aan over gehouden.
Nou ben ik sinds kort weer in contact met één van die vriendinnen, Maaike (zonnebloem hier op bokt) en ging eens terug kijken naar die tijd, maar ik las in een topic in 2006/2007 dat 't peerdenspul niet meer bestaat? Wat is er gebeurt met meneer werner? en hoe staat mevrouw werner ervoor? En die oude kat die ze hadden, ik geloof dat hij/zij toen al 20 was, leeft die nog? (zal wel niet) die kat lag altijd om het kraantje van de wasbak heen.
Hoe staat het met mevrouw werner? En de paardjes? En kent iemand Modir? Mijn absolute favorietje..

Ik zou graag alles horen hierover, thank!

Judje

Re: 't Peerdenspul Havelte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 21:39

Verplaatst: BRT --> PP

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 09:10

Meneer Werner is helaas overleden, volgens mij zijn veel paarden verkocht en ik weet niet zeker of er nog kampen worden gegeven.. Ik ben er 2 jaar geleden voor het laats geweest, volgens mij was Modir er nog Lachen

Adrian

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 11:02

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:08

Hoi,

Een vriendin van mij rijdt er nogsteeds, meneer Werner is inderdaad overleden en volgens mij doet mevrouw Werner het nu in haar eentje, met hulp van anderen. Er zijn veel paarden verkocht en er worden niet zo veel kampen georganiseerd, maar volgens mij nog wel een paar.