PonyparkSlagharen Collendoorn.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rkayleigh

PonyparkSlagharen Collendoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 14:35

Zouden jullie allemaal echt eens moeten doen vooral met kinderen. ( alleen kinderen onder de 14 mogen erop rijden )
1 pony zit zowiezo bij het huisje, voor €25,- ( als ik het goed heb ) kan je een 2e erbij halen ( ook voor de hele dag )
je kan lekker door bosjes rijden, op leuke paadjes langs de huisjes. je haalt de pony sochtends om 10 op en savonds om 5 uur moeten ze weer terug maar dan gaan ze naar een lekkere grote stal waar je nog ff langs kan om je lievelings pony een snoepje te geven of iets. als je de perfecte pony hebt gevonden je wilt hem zeker weten de volgende dag weer dan kan je er een slotje op hangen, dat gaat in overleg het met personeel.
je kan ook lekker eten op het park en er zijn leuke voorstellingen + een zwembad.
en heeeel veeel ponyactieviteiten
er gaat ook een treintje van het ponypark naar het attractie park waar je een kaart voor gratis toegang bij krijgt als je een huisje huurt in het ponypark.

voor meer informatie hoor ik het wel.

Tanja

Re: PonyparkSlagharen Collendoorn.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 07:32

BRT-->PP

kekavo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 09:55

Kan je tegenwoordig pony's reserveren voor de volgende dag? Wat leuk. Dat kon nog niet, toen ik er geweest ben zo'n 12 jaar geleden. Ja, het is er echt de moeite waard. Geweldig om heen te gaan met kinderen Pling

black21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:23

ik vond het altijd een beetje sneu vvor de pony's

watdanhe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:25

Ik ben er 1x geweest, maar heb geen pony gezien Nagelbijten / Gniffelen

_Inkipinki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 13:36

De laatste keer dat ik er was kon je er niet over nachten of iets dergelijks maar alleen op een ponytje een rondje rijden.
Het klinkt wel leuk, tenminste als ze voldoende pony's hebben en alles goed in de gaten gehouden word, vooral hoe mensen er mee omgaan. Niet iedereen heeft verstand van paarden.

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:35

jaaa, ik ben daar ooit ook geweest * in een lang lang verleden toen ik nog op shetlanders paste Knipoog * ik vond het echt heel erg leuk, lekker met die shet aan de gang. Wat alleen wel jammer was dat die shet wist wanneer het 5 uur was. Om half 5 kreeg je hem geen stap meer vooruit (als je van de stal weg wilde lopen). En ik vond dat hij wel voouit moest, resultaat: shet vloog ervan door, maakte een scherpe draai (ik zat nog!) en daarna door de tuin van andere mensen, onder de was(lijn) door enz. maar daarna lag ik er wel naast. Pony was gewoon terug gelopen naar zijn stal, en ik had last van mijn rug. Maar ik heb wel een hele leuke dag gehad! Haha!

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-08 16:40

Ik woon er vlakbij en ik zie ook de minder leuke dingen. Ik vind het natuurlijk hartstikke leuk hoor voor die kids enz. Maar je zou jezelf eens in die pony's moeten verplaatsen. Soms vind ik het gewoonweg zielig, zie je kinderen die denken te kunnen rijden enz. Dat vink sneu voor die beesies. Jullie zien ook niet wat er achter de schermen gebeurd, wanneer er een pony niet braaf is geweest. Die blijft dan niet lang hoor!!!!
Wat ik wel een enorm pluspunt vind. Is dat de pony's s'winters lekker de weide opgaan voor een mega lange vakantie en sommigen hier zelfs in de buurt verhuurt worden als weidemaatje aan andere mensen.
Wat ik ook erg leuk vind is het park zelf, b.v. zwembad, restaurantje enz.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 08:12

ik weet niet of de winterprocedure hetzelfde is als 10 jaar geleden maar toen kon je een pony 'lenen' voor de winter. Zonder enige controle wordt er dan een pony bij je voor de deur neergezet (er zijn wel regels hoor, weilandje met inloopstal maar geen controle dus). En dan maar hopen dat de lener er een beetje fatsoenlijk mee omgaat.. Vond dat toen zwaar dubieus (wel lekker goedkoop natuurlijk...)