Vorige week liet ze mij weten dat Adri zich niet gedraagt naar haar zin en dat ze hem weer terug aan mij wou verkopen. Maar ik heb helemaal geen plaats voor hem (heb nu nog geen nieuw paard, maar dat komt wel), maar vond het zo zielig dat hij er ongewenst was... hij kwam er ook nooit buiten, terwijl hij bij ons altijd buiten stond (overdag toch).

Ik wou hem heel graag terug, maar wist dat ik dan de plannen voor een nieuw paard weer de kast moest insteken tot ik helemaal op mezelf woon (ben nu nog afhankelijk van ouders).
Dus gisteren peilde ik even hoe het nou met hem was en of het misschien beter ging...
Vandaag liet ze me weten dat ze aan het onderhandelen zijn om hem weg te doen.

Ze gaan hem ruilen voor een springpaard! Een SPRINGPAARD????? Wie koopt er nou een haf als hij besluit om fanatiek te gaan springen??? Niet dat ze dat niet kunnen, maar het is toch helemaal wat anders!
NU ja, ik helemaal in paniek, dacht dat hij de handel inging (dan had ik hem onmiddellijk teruggekocht, want dat doe ik hem niet aan, hij ligt mij nog steeds heel nauw aan het hart). Maar gelukkig is dat niet het geval... Ze gaat hem ruilen tegen een springpaard van iemand die ook op haar manège komt. En hij komt op de wei! Dus dat is wel al beter

MAAR nu verandert hij op zeer korte tijd TWEE keer van thuis!

Ik weet dat hij daar heel gevoelig voor is, in augustus ben ik een maand gaan werken op een stal in Luxemburg en daar kon hij zich echt niet goed aanpassen... Dan moest hij weer bij ons aanpassen... Nu pas bij dat meisje en nu WEERAL op een andere plek!
Dat is vlgs mij ook de reden dat hij er niet zo braaf was...
HELLEP!!! Ik voel mij zo schuldig dat ik niet beter heb uitgekeken naar een goeie thuis... Als het bij deze mensen niet klikt koop ik hem terug... Arme Aad...