verslavend

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 22:34

Wat werkt dit forum verslavend zeg! Ik kijk er altijd wel even op als ik op internet ben. Maar ja, er is ook niks leuker dan over paarden leuteren, toch?


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:40

precies!!! alleen jammer dat mn ouders deze verslaving niet zo leuk vinden...

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:42

Inderdaad heel verslavend......surf van de ene site naar de andere en dan te bedenken dat ik NOOIT een computer wilde hebben hahaha.
Vul er nu mijn avonden mee......ach en nu we op de kabel zitten hoef ik de tijd ook niet meer in de gaten te houden!!!!
Dit had ik een half jaar geleden niet durven dromen.....zo lekker kletsen over paarden.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:44

hihi ja mn ouders zijn dr ook maar wat blij mee dat we nu kabel hebben.... zit ik nog langer te computeren!!! *lol*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:46

Dat is wel zo ja......met die kabel maakt het niet uit hoe lang je erachter zit.....mijn vriend vind het ook erg gezellig hahahaha......ik heb deze computer aan hem gegeven voor zijn verjaardag maar hij kan/mag er nooit achter want dan zit ik erachter hahahaha

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-01 22:47

ja het internet en deze form is zeker verslafend, voor ik ga werken en als ik thuis kom moet ik altijd effe vlug kijken.


maar ja beter dit dan over straat zwerven vind ik.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 00:38

heb ik buiten paarden nog een verslaving. jeetje 2 verslavingen is toch niet zoveel. nouja als Ailin er is zal ik wel moeten afkicken, maar nu nog niet en dan ook met kleine beetjes.
waarom is t hier dan ook zo gezellig??????

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 08:26

Ik ben, zoals jullie wel gemerkt hadden, zeeeeer verslaafd aan jullie, haha. Ik werk twee ochtenden in de week als vrijwilligster bij de redactie van een kleine radio-omroep, en voordat ik er heen ga altijd thuis eerst even op internet haha. Computer al aanzetten voordat ik het ontbijt maak... dan zit ik hier lekker met een boterhammetje jullie mooie foto's te kijken.... Toch eens vragen aan de eigenaresse of ik alsnog een foto van Pie mag plaatsen, maar dan dat ik de foto niet bij haar thuis neem maar bijv. op de manege. Ze wil namelijk niets van haar prive-situatie op het net, i.v.m. gevaar voor inbraak, etc. Ik moet zeggen dat haar huis prachtig is en de criminelen gewoon "uitgenodigd worden" om hier eens langs te komen haha. Pie en Isa wonen daar echt schitterend, met supergrote wei, mogelijkheid tot schuilen de hele dag in hun eigen stal... tja. Wat wil je nog meer als paard? En een openstaanden buitenbak waar ze de hele dag zandkasteeltjes kunnen bouwen haha. En ik ondertussen maar luchtkastelen bouwen hier op internet. Ik wil ook een boerderijtje!! Misschien als we de lotto winnen? Groetjes van een dromende Dorine...

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 11:27

ja op zich heel begrijpelijk van die vrouw. Maar misschien kan je eens een foto maken als je op wedstrijd bent. of tijdens een les op de manege. ik wil hem nu eigenlijk wel een keertje zien. als zoveel over gehoordt en nog niet eens een foto van Pie gezien.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 13:53

nenenenehne! ik heb er zelfs al op gereden!!!!!!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 13:57

Hai,

Ik heb alleen veel te weinig tijd om allesbij te houden.....vrijdag zit ik op school meetsal achter de compu in m'n tussenblok, als de ICT-ruimtes tenminste niet op slot zijn Boos!
En in het weekend natuurlijk.

Diir de week heb ik enkel tijd om af en toe even snel m'n mail te lezen. Bovendien zijn m'n ouders niet echt blij met de telefoonkosten; elke keer als er een rekening komt....ben ik weg!

grtx, Rieja

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 14:50

Hadden wij maar kabel!
Ik mag maar een uur op een dag!
En nu ga ik dus ff stiekem als niemand thuis is maar als we kabel hadden was ik dag en nacht online!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-01 17:35

hihi net als ik ongeveer. Ik zag trouwens gisteren een reclame op de tv waar je nu als aanbieding twee uur per dag zonder telefoontikken kunt internette.

Ben altijd bang dat ze dan precies bijhouden waar je bent en dan allemaal zooi toesturen. Of dat je door allerlei reclame heen moet. maar goed. Ik weet toch niet waarvan ofzo.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _RobinA_, bribro, douschka, KaasSouffle_, Laarvv, Liaan, nick_en_ik, Ptl4ever, shadowstar, Sydney_Zorro, Vuri en 105 bezoekers