ik weet niet wat het is hoor...
kan het kwaad?
herkent iemand dit?
wat moet ik doen?
...
...
...
hier wat foto`s:

van wat dichterbij:

en dit zijn ze:

haha, geintje, maar je moet toch toegeven dat dit er raar uit ziet?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Ik dacht al! Het ziet er inderdaad erg raar uit ja..

FitzChivalry schreef:lol.. je paard heeft een vriendinnetje..
ben benieuwd wat daar uit gaat komen..

TiaraBungy schreef:ik zag even je onderste tekst nietIk dacht al! Het ziet er inderdaad erg raar uit ja..
Wat zijn het?
heb eventueel nog wel een paar receptjes voor je...
ikenindi schreef:TiaraBungy schreef:ik zag even je onderste tekst nietIk dacht al! Het ziet er inderdaad erg raar uit ja..
Wat zijn het?
balletjes haar... van t verharen... en die buikflap vangt dat op, en op de een of andere manier worden daar balletjes van gevormd. meestal zijn t 1 of 2 grotere ballen, maar dit zag er vandaag wel heel komisch uit![]()

, ik kan me wel voorstellen dat je even raar opkijkt wanneer je het voor het eerst ziet.
Had trouwens gister de aflevering gezien van jou en Indi op tv. Ik heb echt heel veel respect voor jouw doorzettingsvermogen en de band die je hebt met je paard. Super

ikenindi schreef:o, dat recept wil ik wel. wordt je er niet ziek van dan?

Zammie schreef:ikenindi schreef:o, dat recept wil ik wel. wordt je er niet ziek van dan?
Nee joh, je krijgt hooguit last van een haarbal in je buik, maar die verdwijnt vaak weer op de natuurlijke manier....Zal even wat recepten voor je opzoeken...

Zammie schreef:Hier dan het 1e recept.
Maak de eitjes schoon met wat water en een borsteltje. Daarna kun je ze in wat olie met een beetje knoflook ligt aanbakken. Om nog meer smaak te verkrijgen kun je ze ontdoen van het buitenste schilletje, maar is niet nodig.
Hierbij is een lichte salade erg aan te bevelen.
2e recept kun je ook nog een blikje tomatenpuree aan de olie toevoegen en ook champignons met saus is erg lekker bij deze eitjes.
De eitjes zijn met name in frankrijk onbetaalbaar en worden daar als delicatese gegeten...
I_L_horses schreef:Haha, ik was er ook bijna ingetraptxD. ik dacht dat een vogel er eitjes in had gelegdxD:D